Oefenwedstrijden amateurvoetbal

stc

Well-known member
Aanstaande zaterdag spelen Westlandia (zo) en Vitesse Delft nog de finale voor de HV cup.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, het is een lang seizoen geworden, maar dan heb je ook wat. Vanmiddag won ASWH in Hillegersberg ook de Regio Rijnmond Cup door Excelsior Maassluis met 3-1 te verslaan in de finale. De Tricolores begonnen sterk, kregen ook kansen, maar scoorden niet. Dat deed ASWH wel via een fantastisch afstandsschot van aanvoerder Jesper van den Bosch. Daarna draaide het beeld en had ASWH de controle. Na rust een fout van onze doelman Marvin Nootenboom, waardoor Dean van Ooijen al vlot de 1-1 maakte. Robbert Olijfveld maakte er echter weer 1-2 van. Maassluis zocht nog wel naar de gelijkmaker, maar werd niet echt gevaarlijk meer, terwijl wij verzuimden het al eerder te beslissen. Kort voor tijd weer Olijfveld met de 1-3 en toen was het klaar.

Weer een trainingskamp gewonnen en de tweede beker in zes dagen. Nadat Pim Blokland de beker aan onze aanvoerder uitreikte, was het dan ook weer tijd voor een gezellig feestje!

DB-LyrfXoAAHGys.jpg:large


Mooi seizoen geweest zo, met een prima eindklassering in de derde divisie, een plek in de achtste finale van de KNVB Beker en winst in beide regionale bekertoernooien.

Nu vakantie en dan op 18 juli weer trainen!
 

Unregistere

Well-known member
Het oefenen is inmiddels weer volop begonnen bij diverse clubs.

Zo speelde VVOG dinsdag knap doelpuntloos gelijk tegen PEC Zwolle.

Vandaag was er een Fries onderonsje tussen Harkemase Boys en ONS Sneek. De 'Harrekieten' wonnen met 2-1.
 

de waan

Well-known member
Voor de administratie dan ook nog even de inmiddels gespeelde oefenwedstrijden van HSC'21:
HSC'21 - 1. FC Bocholt 2-1 (Exterkate, Schutte)
HSC'21 - Regioteam 3-2 (Bas ter Hogt, Nieuwboer, Fawzi)
 

Unregistere

Well-known member
Enkele oefenresultaten van zaterdag 29 juli:

Barendrecht - OJC Rosmalen 5-2 (bij rust nog gelijk, maar Barendrecht won toch door goals van Oranje, Salem, Esajas, Dagbaghian en Winterberg)

Excelsior Maassluis - Noordwijk 1-1 (doelpunt Blij)

Jong PEC Zwolle - HHC Hardenberg 2-3 (goals van Van der Leij, Van den Assem en Gouriye)

Koninklijke HFC - Quick Boys 1-2 (goal Roy Castien voor Kon HFC, Guijt en Lukoki scoorden voor de Katwijkers)

Kozakken Boys - Jong FC Volendam 0-0

ODIN '59 - AFC 2-2 (Al Mahdi en Willemse waren doeltreffend voor ODIN '59, Hoek en De Graaf scoorden voor AFC, laatstgenoemde benutte in blessuretijd een penalty tegen zijn oude club)

PSV - De Treffers 4-0

Rijnsburgse Boys - VVSB 0-1 (El Osrouti maakte de enige goal)

Telstar - Achilles '29 3-1 (goal van Versteegen voor Achilles)

IJsselmeervogels - Spijkenisse 7-3 (Merraki 2, Moro, ?zt?rk, van Hussen, Grot en Olijfveld voor de Vogels, die wel twee keer op achterstand kwamen. Voor Spijkenisse scoorden Van der Pluijm, Polet en Amsterdam)

ASWH - Jong ADO Den Haag 3-1 (Husen, Van Driel, Van den Bosch)


DOVO - Jong NEC 2-4 (Mooij, J. Patrick voor DOVO, in de rust nog gelijk)

Ter Leede - Magreb '90 0-0

SVC '08 - Scheveningen 0-3 (De Vlugt, Nieuwlaat en Roos)

Spakenburg - De Meern 3-1 (Tol, Waalkens en Pilon voor de brigade van John de Wolf)

Oefenuitslagen van dinsdag 1 augustus:

Achilles '29 - Leonidas 4-1 (Eddarkaoui 2, Versteegen, Zeeman)

DOVO - IJsselmeervogels 3-1 (Arends, R. Bakkenes en J. Patrick voor DOVO, ?zt?rk voor de Vogels)

FC Lienden - Jong NEC 2-4 (Wiafe Danquah 2)

Hercules - Barendrecht 0-1 (Stolte)

GVVV - Jong Willem II 0-0

Katwijk - SJC 1-1 (Plat)

ODIN '59 - Koninklijke HFC 0-3 (Sterling, R. Castien, Tamerus)

Quick Boys - Excelsior Maassluis 0-2 (Smith, Lake)

Ter Leede - Rijnsburgse Boys 1-0

Halsteren - Jong Sparta Rotterdam 3-1 (Kozuh)

ASWH - Nootdorp 9-1 (De Lange 2, Doesburg 2, Arslan 2, Anes Ribeiro, Post, eigen doelpunt Nootdorp)

Huizen - Magreb '90 1-4

Spakenburg - SDC Putten 1-0 (Ties)
 

De Groene Scout

Well-known member
HSC'21 is inmiddels na een korte break van 2 weken begonnen aan deel 2 van de voorbereiding.
Aanstaande zaterdag om 15.00 uur een aardig oefenpotje tegen CSV Apeldoorn.
Denk dat ik wel even ga buurten.
 

Unregistere

Well-known member
Die hebben toch weer een aardig clubje recreanten gevonden te oordelen aan de eerste oefenuitslagen.

Volledig nieuwe groep zo'n beetje. Technisch vaardig ploegje, begreep ik van iemand die naar de oefenpot bij SteDoCo (1-0 verlies) was geweest. Dat ze dik winnen bij Huizen verbaast mij niet zo trouwens. Daar is ook de hele selectie ververst en dat was vorig seizoen al geen topploeg.

Nog een interessante uitslag van gisteravond voor jullie trouwens. Zwaluwen, bekertegenstander van HSC '21, won in Vlaardingen de eerste oefenwedstrijd uit de voorbereiding. Ze klopten de Ambachtse zondaghoofdklasser IFC met 4-1. Floris Keizerwaard (2), topscorer Ricardo Merrelaar en nieuwkomer Justin van Mullem verzorgden de productie voor Zwaluwen. Namens IFC scoorde Marwin Richard tegen.

Aardige uitslag wel, al is IFC nog niet compleet en naar verluidt behoorlijk zoekende met al die nieuwkomers. Zwaluwen oefent verder nog tegen GOES, DHC, Sparta (am) en SVC '08. Eerste twee duels lijken mij voor jullie scout de meest interessante qua niveau, al zullen ze tegen SVC wel met de basis starten. Die pot is immers een week voor de ontmoeting met HSC.
 

de waan

Well-known member
Vandaag 5-2 gewonnen van CSV Apeldoorn. Doelpunten van Jordi van Ek, Joost Screever, Joost Exterkate (2) en Bas Postma. Klinkt leuk, maar de laatste twee doelpunten vielen in de absolute slotfase, wellicht een beetje geflatteerd dus. Benieuwd of De Groene Scout nog is geweest.

Westlandia-ASWH 3-3 zag ik ook nog langs komen onder andere. Leuk potje?
 

Unregistere

Well-known member
Westlandia-ASWH 3-3 zag ik ook nog langs komen onder andere. Leuk potje?

Ja, was een leuk potje hoor. Weet alleen nog niet goed welk gevoel ik er nou aan over moet houden. De eerste 37 minuten speelden we Westlandia eigenlijk helemaal van het veld, ik geloof dat Gr?nholz vier keer de veldbezetting van zijn ploeg wijzigde omdat ze maar geen grip op ons spel kregen. Dat leverde twee goals op, gemaakt door de spitsen Kyle Doesburg en Peter de Lange. Een minuut na de 0-2 maakt Westlandia uit de eerste serieuze aanval de aansluitingstreffer via Mitchell Jacobs en in de laatste minuut van de eerste helft tikt Jeroen Spruijt de 2-2 binnen uit een rebound, nadat onze doelman eerst nog redding bracht op een inzet van R?mon van Bochoven. Eigenlijk totaal niet in verhouding met het spelbeeld, maar het gebeurde wel. Toch een stukje nonchalance denk ik, want zo'n voorsprong moet je eigenlijk gewoon koesteren en vasthouden tot het rustsignaal.

Na rust was ASWH aanvankelijk ook sterker en dat leverde een nieuwe voorsprong op door een goal van Juanito Sequeira. Daarna begon het grote wisselen en dat pakte voor ons niet echt lekker uit. Westlandia, dat vorig seizoen gemiddeld drie keer per competitiewedstrijd scoorde, hield ook in dit oefenduel vast aan hun gemiddelde door de 3-3 te maken. Mooie goal, netjes afleggen op een inlopende man en die schoot hem in de kruising. Invaller Salaheddine El Mhamdi kende dus een lekkere binnenkomer bij zijn nieuwe club. In het laatste kwartier ging Westlandia nog nadrukkelijk op zoek naar de winst en lag het overwicht meer bij hen, al kregen we via Kader Diop (??n van de spelers uit het tweede die vandaag invielen omdat we enkele spelers misten) nog wel een grote kans op de winnende goal. Die viel niet.

Al met al dus een beetje dubbel, want eigenlijk hadden we gewoon moeten winnen. Aan de andere kant is het nog maar oefenen en was het wel weer een mooie testcase met wat leermomenten. Bovendien ontbraken er nogal wat spelers door blessures en vakanties, zodat er wat jongens van 2 mee moesten en dan is 3-3 bij een ploeg als Westlandia geen verkeerd resultaat. Liepen een paar prima spelers bij, al had ik ze overall iets sterker verwacht. Opkomst viel me wat tegen, had altijd het idee dat het daar enorm leefde. Al is dat misschien anders in de competitie straks. Hoe dan ook, wel een vermakelijke middag achter de rug en nu op naar de volgende pot, thuis tegen Halsteren.

Mooi resultaat voor HSC '21 trouwens, al is het wellicht geflatteerd. Maar dat kan Groene misschien nog vertellen. Alleen goals van vertrouwde namen zie ik, de nieuwkomers zijn nog aan het knokken voor een plekje?
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Benieuwd of De Groene Scout nog is geweest.

Jazeker en als inwoner van Haaksbergen weer op het fietsje en dus ook na geborreld en wat later met een reactie op het vertoonde spel.
5-2 klinkt leuk, maar het was zeker niet erg overtuigend. HSC'21 was wel iets beter, maar echt genieten was het alleen een kwartietje voor rust en de laatste 5 minuten.
Uiteraard weer 2 tegengoals uit het niets door individuele fouten.
Nieuweling Engberink van RKC viel mij ietwat tegen (de berichten waren positief, maar nu ik hem met eigen ogen heb gezien viel het mij tegen). Stond eerst links back en later links op het middenveld, vooral op die laatste positie was hij zoekende.
Nieuweling Spanjaard viel mij dan wel weer mee. Stond op de vleugel met een wat vrije rol om ook af en toe naar het middenveld terug te zakken. Hij kan het nog wel, even afwachten of die fit blijft en het is nog even zoeken wat zijn positie moet worden.
Beste HSC- er vond ik Joost Screever.
Nieuwboer, Derksen en Ottink waren er als beoogde basisspelers niet bij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gisteren is ook nog Jong Groningen - HHC gespeeld.
Na een 4-0 ruststand mocht Rens van Benthem na de thee meedoen. Hij scoorde 3x voor HHC en de eindstand werd 4-4.
Hij kan het dus ook in een oranje-shirt.
 

Unregistere

Well-known member
Uitslagen van gisteren:

Barendrecht - Smitshoek 2-0 (Jongman, Esajas)

De Dijk - FC Volendam 0-4 (geen goal voor Tuijp tegen zijn oude liefde)

De Treffers - FC Oss 0-1 (Keukens wint van zijn oude club)

Excelsior Maassluis - Spijkenisse 2-1 (van den Berg, Lake voor Maassluis, nieuwkomer Goncalves voor Spijkenisse)

FC Lienden - FC Den Bosch 1-3 (Intezar voor Lienden, ??n van de Bossche goals was van Kaars)

FC Lisse - Swift 2-3 (Fokkema, L. Tarani voor Lisse, Smeeing, Dinkgreve en De Groot voor Swift)

FC Rijnvogels - Koninklijke HFC 2-2 (Beeren, Boer voor HFC)

HHC Hardenberg - Jong FC Groningen 4-4 (ruststand was 0-4, van Benthem (3) en Kobussen scoorden voor HHC, misschien weet bqandy wie voor Jong Groningen scoorden)

Katwijk - Ter Leede 4-2 (Mengerink 2, Plat, Tervoert voor Katwijk, dat eerst op achterstand kwam)

OJC Rosmalen - TEC 0-2 (Ko? maakte de eerste, geen idee wie de tweede van TEC maakte)

Quick Boys - Kozakken Boys 1-0 (Lukoki maakt de winnende tegen zijn oude club, rood voor Raily Ignacio van Kozakken Boys)

Rijnsburgse Boys - Noordwijk 4-2 (Serbony 2, Jongeneelen, Tillema voor Rijnsburg, E. Wendt en van Staveren voor Noordwijk)

Sneek Wit Zwart - IJsselmeervogels 1-4 (Olijfveld 2, Powel, van Leijenhorst voor de Vogels)

Vlissingen - GVVV 2-1 (Ery?r?k en Schalkwijk voor Vlissingen, Terschegget voor GVVV)

VVSB - RKC Waalwijk 1-1 (Koopman)

FC Breukelen - ACV 1-1 (Huser uit een strafschop)

Westlandia - ASWH 3-3 (Jacobs, Spruijt en El Mhamdi voor Westlandia, Doesburg, De Lange en Sequeira voor ASWH)

DSC_6803_552x368_500x333.jpg

Akin Arslan blijft aan de bal namens ASWH tegen Westlandia

De Jodan Boys - Capelle 1-2 (Kalika, Avdic voor Capelle)

DOVO - Heinenoord 3-0 (Plet 2, Arends, gespeeld in Hoenderloo)

DVS '33 Ermelo - SC Genemuiden 1-2 (Ishikawa voor DVS, Kuurman en Riemens voor Genemuiden)

Urk - Jong Almere City FC 0-3

AFC Ajax - Jong FC Volendam 1-2 (Tejan en J. Vlak voor Volendam)

Argon - Magreb '90 3-2

VVOG - ODIN '59 1-2 (Hol voor VVOG, Al Mahdi en Klijbroek voor ODIN)

Scheveningen - SJC 5-2 (Schwiebbe 2, Rog, Resodihardjo, de Jong voor Scheveningen)

Spakenburg - Eemdijk 1-0 (Tol)

DFS - Unitas 1-0

Hoek - SK Deinze 1-1 (Ceesay voor Hoek)

HSC '21 - CSV Apeldoorn 5-2 (Exterkate 2, van Ek, Screever en Postma voor HSC)

RVVH - Halsteren 2-1 (Oudenaarden en Proost voor de Ridderkerkers, winnende viel in blessuretijd)

IFC - Slikkerveer 2-1 (Nzojyibwami en Warner voor de Ambachters)

Zwaluwen - GOES 1-2 (Wissel en De Vlieger brachten de Zeeuwen op voorsprong, na rust deed Jesper Gudde iets terug namens de bekeropponent van HSC)

En nog ??n van een duel dat zojuist is afgelopen, best knap:

OFC - Leonidas 1-2 (twee keer Van Uunen voor de Rotterdammers)
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Oefenwedstrijden dinsdagavond. Opvallend: Winst UNA op Eindhoven en grote nederlaag OJC tegen OSS’20.

Argon – Jos Watergraafsmeer 4-2
OSS’20 – OJC Rosmalen 6-2
De Bataven – AZSV 0-1
GVVV – OFC Oostzaan 3-2
Ter Leede – De Dijk 4-1
RKAVV – HBS 2-0
SWZ Sneek – ONS Sneek 0-3
Kozakken Boys – Dongen 3-0
Jong Dordrecht – Vlissingen 5-2
UNA – Eindhoven 3-2
’s Gravenzande – Leonidas 3-2
DOVO – NSC Nijkerk 4-0
DVS’33 – CSV Apeldoorn 2-1
Excelsior’31 – Jong Go Ahead Eagles 1-2
Noordwijk – Katwijk 1-1
Quick Boys – Barendrecht 1-4
Scheveningen – Westlandia 1-1
IJsselmeervogels – Sparta Nijkerk 1-1
UDI’19 – Achilles Veen 3-1
Stedoco – Jong Den Bosch 2-0
SDC Putten – SDV Barneveld 0-3
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
DOVO – NSC Nijkerk 3-2

Dit was 4-0 voor DOVO, volgens hun eigen website.

Nog wat aanvullingen:

De Treffers - Al Jazira 2-3

Excelsior Maassluis - Nootdorp 3-1

FZO - FC Lienden 1-11

Jong ADO Den Haag - FC Lisse 4-1

FC Rijnvogels - Quick 1-1

Zwaluwen - DHC 6-0 (pittige uitslag, let op mannen uit Haaksbergen!)

ASWH oefende gisteren tegen zondaghoofdklasser Halsteren. Lastig potje. Wel veel meer aan de bal, maar echt grote kansen kregen we niet echt. En anders lag doelman Ari?n Pietersma wel in de weg. Halsteren speculeerde zelf op de counter, waarbij positief was dat we zelf ook vrijwel niets weggaven. Een kwartier voor tijd dan eindelijk de 1-0 door een eigen doelpunt van de aanvoerder van Halsteren, maar een paar minuten later werden we verrast in de omschakeling en maakte Jonathan Constancia gelijk. Nuttig potje wel. Halsteren heeft geen verkeerde ploeg, moet ik zeggen. Desondanks hadden we eigenlijk wel moeten winnen, maar goed. Blijft oefenen.
 

de waan

Well-known member
Halsteren won pas ook al van Jong Sparta toch?

Laat Zwaluwen maar lekker even een paar van dit soort uitslagen neerzetten, dan weten we in ieder geval zeker dat er niks onderschat gaat worden.
 

Unregistere

Well-known member
Halsteren won pas ook al van Jong Sparta toch?

Laat Zwaluwen maar lekker even een paar van dit soort uitslagen neerzetten, dan weten we in ieder geval zeker dat er niks onderschat gaat worden.

Klopt, ze versloegen Jong Sparta met 3-1. Al was dat wel een erg Jong Sparta volgens mij. En tegen ADO Den Haag (het eerste) werd het ook slechts 2-4.

Is jullie scout al naar Vlaardingen geweest?
 
Bovenaan