Oefenpotjes-topic

erka

Well-known member
Vanmiddag in Veendam geweest bij Groningen-Volos (0-0). Dit keer wel met de sterkste spelers. Maar jongens, dit is niet best hoor. Manmanman. Zit helemaal niks in. 0 kansen.

JMD

Well-known member
PSV is het kwijt
Geen versterkingen, veel spelers die weggaan en een verdediging die weer van middenmoot niveau is...

Kampioen zou je er nog best mee kunnen worden (alhoewel ik Ajax sterk vind) maar in Europa gaan we weer een pleefiguur slaan als het zo doorgaat...

stc

Well-known member
PSV gaat gewoon door waar ze gebleven waren. Maar nu verlies. Veel werk aan de winkel voor Bosz.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Maasveld

Well-known member
Geen versterkingen, veel spelers die weggaan en een verdediging die weer van middenmoot niveau is...

Kampioen zou je er nog best mee kunnen worden (alhoewel ik Ajax sterk vind) maar in Europa gaan we weer een pleefiguur slaan als het zo doorgaat...
Wie gaat er weg dan buiten Saibari en Salah-Edinne?

Bernardo

Well-known member
Vanmiddag in Veendam geweest bij Groningen-Volos (0-0). Dit keer wel met de sterkste spelers. Maar jongens, dit is niet best hoor. Manmanman. Zit helemaal niks in. 0 kansen.
Volos speelt dus tegen alle Noordelijke ploegen, vandaag Groningen, dinsdag Cambuur, zaterdag Hveen.

• Leuk
Waarderingen: PES5

PES5

Administrator
Forumleiding
Vandaag 4-4 tegen Leuven. Heerenveen kwam 2x 2 goals achter, maar kwam ook steeds terug. Trenskow maakte er 3 en ook Braude en Vente waren goed. Er moet nog wel echt een middenvelder bij, want Meerveld-Linday-Courtens is echt te aanvallend. Verder misten we 5 spelers, dus al met al niet gek.

Leuven getraind door T. Simons. Stugge ploeg met heel veel sterke en snelle Afrikanen.

Mario

Well-known member
Forumleiding
De verwachting is toch wel dat mauro, Dest, veerman, Obispo, Pepi enz nog weggaan
Ik denk dat dat wel zal meevallen. Mauro is niet voor niets aanvoerder gemaakt. Dest heeft laten weten dat het geen noodzaak is om te vertrekken, Pepi.lijkt gewoon te blijven en voor Veerman is er tot op heden geen club gekomen. Ik verwacht wel dat Peresic nog vertrekt naar Inter.

Dat de achterhoede een kwaliteitsverbetering kan gebruiken is inderdaad wel waar. Dat wordt al jaren genegeerd lijkt het wel.

Bovenaan