JFK
Well-known member
Wat is de opstelling van Bielefeld?PSV staat momenteel 2-0 achter tegen Arminia Bielefeld.
Doet Fabian Klos mee?
Wat is de opstelling van Bielefeld?PSV staat momenteel 2-0 achter tegen Arminia Bielefeld.
Die heeft gescoord.Wat is de opstelling van Bielefeld?
Doet Fabian Klos mee?
Ik lees dat Ajax met 3-0 van Zagreb heeft gewonnen. Dan worden we dus 2e.Feyenoord wint met 2-1 van Salzburg; Feyenoord kampioen!!
Competitie ligt dus weer open met de winst van Ajax en Feyenoord vandaag.PSV staat 3-0 achter. Ze spelen kansloos.
Nee, iedereen is titelkandidaat. Behalve PSV. Ze zijn niet echt op elkaar ingespeeld. Ik denk ook dat de nieuwe aankopen zoals Til, Simons, Hoever, de Jong en Benitez al spijt hebben van hun overgang.Competitie ligt dus weer open met de winst van Ajax en Feyenoord vandaag.
Na de winst op Racing Genk voegt ook Volendam zich in het rijtje titelkandidaten.
Is de schuld van Van Nistelrooy.Nee, iedereen is titelkandidaat. Behalve PSV. Ze zijn niet echt op elkaar ingespeeld.
Van Nistelrode als hoofdtrainer was sowieso al gedoemd om te mislukken. Met die rare bril op z'n kop steeds.Is de schuld van Van Nistelrooy.
Nog zo'n nederlaag en hij wordt ontslagen. Terecht overigens.
Til heeft Slot al gebeld voor een schouderklopje en een knuffel. Wanne nicht joh....Nee, iedereen is titelkandidaat. Behalve PSV. Ze zijn niet echt op elkaar ingespeeld. Ik denk ook dat de nieuwe aankopen zoals Til, Simons, Hoever, de Jong en Benitez al spijt hebben van hun overgang.
De wedstrijd is afgelopen. Helaas met 4-0 verloren. Ze speelden weer heel slecht, zowel het eerste team als het jong team. Geen beleving, linies te ver uit elkaar. Veel individuele fouten. Stond ook geen team op het veld. Bij sommige spelers stond eigen belang boven het team belang. De aankopen maken PSV ook niet beter.
Kortom, veel werk aan de winkel voor v Nistelrooy, de Jong en Brands.
Nee, ze worden zoals ze nu spelen geen kampioen. Feyenoord heeft een veel betere selectie...