Oefencampagne 2018/2019

Unregistere

Well-known member
Magele is denk ik Kabwe Manengela met een autocorrect?

Wel een behoorlijk verschil met de score die Feyenoord neerzette, terwijl AZ na rust zo te zien met heel veel jeugd speelde. Waarschijnlijk toch een te grote inspanning voor de Zeeuwen, al die wedstrijden in korte tijd.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat Feyenoord gewoon vrij matig was. Het lijkt erop alsof we gewoon weer een matig seizoen tegemoet gaan. Ik neem aan dat we wel weer de JCS en de beker winnen, dus dan is het weer een groot feest.

Abubakari

Well-known member
Wel een behoorlijk verschil met de score die Feyenoord neerzette, terwijl AZ na rust zo te zien met heel veel jeugd speelde. Waarschijnlijk toch een te grote inspanning voor de Zeeuwen, al die wedstrijden in korte tijd.

Of Feyenoord speelde gewoon slecht. 0-2 tegen een stel amateurs is natuurlijk sowieso niet best voor een top 3 club.

Maar goed, je ziet meer betaald voetbalclubs die zich min of meer blameren tegen amateurs. Heerenveen en Groningen winnen maar met 0-2 en 1-2 van een eerste klasser, ADO verliest van GOES en Ajax van een Duitse 4. ligist. En zo zijn er vast nog wel wat voorbeelden.

Unregistere

Well-known member
Of Feyenoord speelde gewoon slecht. 0-2 tegen een stel amateurs is natuurlijk sowieso niet best voor een top 3 club.

Maar goed, je ziet meer betaald voetbalclubs die zich min of meer blameren tegen amateurs. Heerenveen en Groningen winnen maar met 0-2 en 1-2 van een eerste klasser, ADO verliest van GOES en Ajax van een Duitse 4. ligist. En zo zijn er vast nog wel wat voorbeelden.

Klopt. Excelsior bij rust 3-2 achter bijvoorbeeld. Maar ik denk wel dat het voor de Zeeuwse selectie misschien wel echt iets te veel van het goede is. In principe hebben die gasten allemaal nog vakantie, terwijl AZ volle bak traint.

Dat zou kunnen. az.nl heeft Francis Kabwe Magele in de opstelling staan bij de Zeeuwen.

Okee, is ook wel een lastige naam natuurlijk, kan me voorstellen dat ze die verkeerd schrijven. Of inderdaad een kwestie van autocorrect.

Abubakari

Well-known member
Tegen wie moest Excelsior? ;)

Maar dan moet Feyenoord toch nog steeds met meer dan 2-0 van een bijeengeraapte selectie Zeeuwen winnen?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hou het er gewoon op dat Feyenoord dramatisch was. Afgelopen week ook afgedroogd door Young Boys en vanavond ongetwijfeld ook door Basel. Het wordt weer een klote seizoen, wat ik je brom.

Unregistere

Well-known member
Ben het wel met je eens dat Feyenoord er meer had kunnen / moeten maken, maar soms loopt het wel eens zo in de voorbereiding natuurlijk. Het was ook weer geen Bal op 't Dak 6 waar ze tegen speelden.

En voor Excelsior moet je ff wat omhoog in het topic, dan zie je een samenvatting en weet je alles. :p

JMD

Well-known member
Ajax verliest thuis van Anderlecht met 1-3. PSV verloor vorige week van Anderlecht met 5-3...

Pascallovic

Well-known member
Ten Hag mag best weleens een wedstrijd winnen in de voorbereiding om een beetje vertrouwen richting Sturm Graz te krijgen. Vooral achterin lijkt het nergens op.

Bovenaan