Oefencampagne 2018/2019

Forza AZ

Well-known member
Amersfoorts Elftal-AZ 0-3 (0-1)

18.P. Koopmeiners 0-1
71.Seuntjens 0-2
76.Druijf 0-3

Bizot (46.Bucker), Van Rhijn (46.Jacobs), Vlaar (46.Van Eijden), Van der Linden (46.Bergsma), Ouwejan (46.Kramer), P. Koopmeiners (46.Bel Hassani), Reijnders (46.Til), T. Koopmeiners (46.Hoedemakers), Goudmijn (46.Druijf), Friday (46.Seuntjens), Idrissi (46.Boadu)

Unregistere

Well-known member
SDC Putten - Feyenoord 1-8 (Vente 3, Toornstra 2, El Hankouri, Van Persie)

RWE Eemsmond - FC Groningen 0-16 (Memisevic 3, Breij 2, Cassierra 2, Freriks 2, Riksman 2, Antuna, Doan, Kramer, Mahi, Mendes Moreira)

Lugdunum - ADO Den Haag 0-7 (Araba 2, Van Kins, Zhang, Rieder, Asmelash, Bakker)

DHSC - FC Utrecht 1-9 (Makienok 2, Van Overeem, Dessers, Kerk, Troup?e, Klaiber, G?rtler, Venema)

SV Blerick - VVV-Venlo 0-10 (Mlapa 4, Rutten, 2, S. Janssen, Leemans, Steijn, Wienhoven)

Heinenoord - Sparta Rotterdam 0-2 (Dougall, Alhaft)

Abubakari

Well-known member
SV Lippstadt-Ajax 0-9
(Dani de Wit 3x, Huntelaar 2x, Mazraoui 2x, Labyad 2x)

Knap hoor, Lippstadt zou hier met gemak de KNVB Beker winnen.

Abubakari

Well-known member
Duitse Hoofdklassers zijn vaak beter dan de meeste eredivisieclubs. Ik denk niet dat Feyenoord van Lippstadt zou winnen.

Batigoal

Well-known member
Lippstadt is een Duitse club, dus die hebben ongetwijfeld een stadion van minstens 40.000 man. Tweewekelijks uitverkocht uiteraard.

Forza AZ

Well-known member
AZ-Midtjylland 1-1 (1-0)

10.Idrissi 1-0
64.Onuachu 1-1

Bizot, Svensson (62.Van Rhijn), Hatzidiakos (46.Dekker), Bergsma (46.Vlaar), Ouwejan (62.Wijndal), Midtsj? (62.Hoedemakers), Til (62.Bel Hassani), Koopmeiners (62.Kramer), Idrissi (62.Goudmijn), Seuntjens (62.Reijnders), Boadu (46.Friday)

De Groene Scout

Well-known member
FC Twente won gisteren met slechts 5-1 van Fleringen (5e klasser!!!)
Oei, dat is niet best. Iedereen die op dit moment beschikbaar is kreeg weer een helftje; dus vooral ook veel beloften.

Batigoal

Well-known member
Dan sta je als Feyenoorder in Zeeland langs het veld voor een potje van je club tegen een Zeeuwse amateurploeg en dan ga je met je dochtertje op je schouder samen met een groepje een spandoek ophangen en "Nouri aan de zuurstofslang!" zingen. Echt, dan hoop ik dat de maatschappij gauw verlost is van jou en je maatjes.

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom hebben ze die lui er niet uit gepikt? Dochtertje krijgt keurig een nieuw gezin. Everybody happy.

Bonehead

Well-known member
Temet moar effen noar de Pruus jaagn.

Ik ben normaliter niet van de oefenwedstrijden omdat ik het schreeuwend duur vind voor hetgeen geboden wordt. Maar als twee van favoriete ploegen het tegen elkaar opnemen maak ik een uitzondering.

JFK

Well-known member
Dan sta je als Feyenoorder in Zeeland langs het veld voor een potje van je club tegen een Zeeuwse amateurploeg en dan ga je met je dochtertje op je schouder samen met een groepje een spandoek ophangen en "Nouri aan de zuurstofslang!" zingen. Echt, dan hoop ik dat de maatschappij gauw verlost is van jou en je maatjes.
Ik heb zo een ontzettende grafhekel aan dit soort pislullen.
Kan No Surrender niet even langskomen om die gasten even helemaal ik mekaar te hengsten?

Bovenaan