Oefencampagne 2018/2019

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik vind De Graafschap geen mooie club.

Atreides

Well-known member
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik vind De Graafschap geen mooie club.

ik-hoop-dat-de-graafschap-degradeert.jpg

Was trouwens wel suf om de beste wedstrijd van de nacompetitie te bewaren voor een wedstrijd in de eredivisie.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Feyenoord heeft onder Been wel eens met 2-1 verloren van Barendrecht. Dat seizoen wisten wij ons te handhaven.

Was onder Verbeek. Die zei toen dat de uitslag niet boeiend was, maar dat 'alleen de trainer van Barendrecht er een stijve piemel van zou krijgen'. Waarop de selectie van Barendrecht later voor de gein nog een dildo voor Jack had gekocht en op zijn plek had gehangen. Dat kon toen nog.

http://feyenoord.blog.nl/nieuws/2008/08/20/met-een-stijve-piemel-tegen-feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Zou mij niks verbazen als ze daar bovengemiddeld veel dildo?s hebben.

Abubakari

Well-known member
De Schapenkoppen trokken de goede voorbereiding door en wonnen met 0-1 van een middenmoter uit de derde divisie.

Dan zou ik zeggen dat de goede lijn onderbroken werd, slechts 0-1 winnen van een amateurclub is toch niet zo'n heel goeie prestatie?

Nu weet ik tegen welke club het was, maar toch...:D

Unregistere

Well-known member
Jij leeft nog in het verleden, tegenwoordig is het voor een KKD-ploeg niet meer vanzelfsprekend om te winnen van teams uit de tweede of derde divisie. Kortom, een keurig resultaat van Dordt! :p

Maar zonder dollen, dat is wel echt een beetje zo tegenwoordig. Zie ook de uitslagen in de KNVB Beker en bijvoorbeeld gisteren OJC Rosmalen - FC Den Bosch, ook slechts 2-3.

Ik had het echt opmerkelijker gevonden als Dordt met meer dan 0-2 had gewonnen, eerlijk gezegd. Pakweg vijftien jaar geleden hadden ze ongeveer op elke positie nog wel een betere speler, maar nu zouden de elf basisspelers van FC Dordrecht bij de meeste clubs uit de tweede of derde divisie lang niet allemaal zo in de basis staan. Dus dan is een zege ook niet meer zo vanzelfsprekend.

Ook wel aardig in dat verband: na de wedstrijd kwam Dordt-doelman Petar Stoskovic even 'uitfietsen' in onze verzorgingsruimte en in een praatje met wat spelers / stafleden van ons liet hij weten dat hij serieus had moeten inleveren ten opzichte van zijn vergoeding bij UNA, maar dat wel had gedaan omdat hij zijn kans bij een profclub wilde wagen.

Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Goede reactie, waarbij jullie (even gekeken) wel een heel goed doelsaldo hadden.

Twee basisspelers, waarbij denk ik alleen Veldmate een gemis gaat worden. Rationeel gezien heb je waarschijnlijk gelijk.

N.B. transfermarkt geeft aan dat de marktwaarde van de Fortuna selectie op 8,4 miljoen zou staan, ruim boven Fc Emmen (5,15) en eveneens boven De Graafschap, Excelsior en NAC.

Dat laatste zegt natuurlijk niet heel veel, dat heeft VVV het afgelopen seizoen wel bewezen.

Wat mij betreft kan het alle kanten uit. Als de uitblinkers van vorig jaar zich goed aanpassen aan de Eredivisie kan het heel leuk worden, doen ze dat niet dan wordt het een pijnlijk ritje.

Forza AZ

Well-known member
AZ-Excelsior 2-3 (1-1)

AZ speelde zonder de basisspelers die afgelopen donderdag tegen Kairat speelden.

15.Boadu 1-0
29.Fermina 1-1
57.Jacobs 2-1
59.Messaoud 2-2
69.Fortes 2-3

De Boer, Van Rhijn, Weigelt (60.Bakker), Bergsma, Wijndal, Maher (60.Hoedemakers), Jacobs, Reijnders (72.Taabouni), Bel Hassani (46.Koreniuk), Johnsen (60.Druijf), Boadu (60.Goudmijn)

Max

Administrator
Forumleiding
Wie weet blijft hij op het oude nest? Vlaar is ook gebleven. Ook al kan hij al meer dan een seizoen het niveau niet meer aan.

Bestaat niet meer

Well-known member
PEC heeft voorbereiding met 3-0 zege afgesloten tegen RKC. PEC speelde matig, RKC gaat moeite krijgen om geen laatste te eindigen in 1e divisie, zijn zelfs tegen matig PEC misschien 2/3 in 16 van PEC geweest zonder echt gevaarlijk te worden.

JMD

Well-known member
Dan zal onze Katwijksupporter hier op DVK zo meteen wel komen vertellen dat het alleen aan de Dordrechtsupporters lag...

zwammy

Well-known member
Dan zal onze Katwijksupporter hier op DVK zo meteen wel komen vertellen dat het alleen aan de Dordrechtsupporters lag...

Je kunt ook gewoon even de link lezen:

Fans van FC Dordrecht zouden de vechtpartij zijn begonnen. Politie Katwijk: "Het gaat om een groep van twintig ? dertig fans van FC Dordrecht. Ze zijn nu de bus in begeleid en worden nagekeken op letsel door een ambulance. Daarna snel terug naar Dordrecht. Dit willen we niet in ons dorp hebben

Bovenaan