Oefencampagne 2018/2019

erka

Well-known member
Fortuna Sittard-Bayer Leverkusen 0-2 vind ik ook niet zo'n heel verkeerde uitslag trouwens, vergeleken met 2-8 van Heerenveen-Hoffenheim. Hoffenheim en Leverkusen zijn vergelijkbaar.
Vanmiddag Groningen-Werder Bremen. Bremen is wel minder dan Hoffenheim en Leverkusen. Groningen zelfde als vorig jaar denk ik. Zou mooi zijn als het bij een kleine nederlaag blijft.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fortuna Sittard-Bayer Leverkusen 0-2 vind ik ook niet zo'n heel verkeerde uitslag trouwens, vergeleken met 2-8 van Heerenveen-Hoffenheim. Hoffenheim en Leverkusen zijn vergelijkbaar.
Vanmiddag Groningen-Werder Bremen. Bremen is wel minder dan Hoffenheim en Leverkusen. Groningen zelfde als vorig jaar denk ik. Zou mooi zijn als het bij een kleine nederlaag blijft.

Wat ik van het twitteraccount van Fortuna begreep is dat Fortuna grote delen van de wedstrijd behoorlijk gelijkwaardig was aan Leverkusen en dat ze ook wel kansen kregen om te scoren. Leverkusen kwam op voorsprong door een wereldgoal van Volland, maar verder hoeft Fortuna zich echt niet te schamen.

Feyenoord vanmiddag tegen Levante. Ik ga toch maar even kijken, want scc's hebben gratis toegang. Maar ik verwacht een dramapot.

Batigoal

Well-known member
Nu vind ik het ook wel heel optimistisch van Heerenveen om tegen een ploeg als Hoffenheim te oefenen. Maar 8-2 is wel heel fors natuurlijk.

Niet verassend, want op papier is Heerenveen er wel een stuk op achteruit gegaan. Met deze selectie mogen ze heel blij zijn met het linkerrijtje.

gevegt

Well-known member

De grote vraag is natuurlijk of Pizarro meespeelt.

Janssen

Well-known member
Wat ik van het twitteraccount van Fortuna begreep is dat Fortuna grote delen van de wedstrijd behoorlijk gelijkwaardig was aan Leverkusen en dat ze ook wel kansen kregen om te scoren. Leverkusen kwam op voorsprong door een wereldgoal van Volland, maar verder hoeft Fortuna zich echt niet te schamen.

Klopt redelijk, maar het laatste half uur leek nergens meer op, dat was echt slecht.

Er moet nog een CV en een linksbuiten bij. Met Heerings kun je het vergeten in de Eredivisie.

Batigoal

Well-known member

Een doelpuntloos gelijkspel, netjes.

Abubakari

Well-known member
Een doelpuntloos gelijkspel, netjes.

Groningen zelfs driekwart van de wedstrijd beter. Ik vermoed dat Werder nogal wat tweede keus in de basis had staan, pas in het laatste kwart (toen oa Klaassen er bij kwam) werd Werder wat sterker. Verder een vrij saaie wedstrijd. Op het uitvak na, helemaal vol en 90 minuten trommelen en zingen. Wel bijzonder voor zo'n troosteloos potje oefenvoetbal in een verder vrij leeg Hitachi Huppeldepup Stadion.

5b5ddb290cbd7-IMG_6653.JPG

Abubakari

Well-known member
Heeft Achie nog meegedaan bij Groningen, Abu? En zo ja, hoe speelde hij?

Laatste 20a30 minuten. Viel niet echt op, was ook een vrij tamme wedstrijd, dus dan is het ook wel lastig voor een aanvaller. Speelde bovendien in de fase dat Werder wat betere spelers in had gebracht.

Bovenaan