Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De allerslechtste muziek kunnen jullie hier kwijt. Van Tros Muziek tot zanger Rinus
Ik begin met de meest verschrikkelijke artiest die we in de afgelopen jaren naar het songfestifal hebben gestuurd. Zelfs Trijntje Oosterhuis is er niks bij.
Kenny B is de 'Marco Borsato van Suriname' en duikt sinds zijn introductie in DWDD in iedere show op televisie en radio (3FM) op. Dus we moeten zijn nummers wel leuk gaan vinden of we het nou willen of niet.
Ik hoorde vorige week nog een paar F-pupillen op een aangrenzend trainingsveld keihard 'Praat Nederlands met me' zingen. Dan weet je dat het een goed nummer is.
Het is gewoon een leuk relaxed nummer, geen enkele pretentie en blijft hangen. Ik versta de helft niet van wat hij mompelt maar ik dein altijd mee als het op de radio is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.