Niet om aan te horen

De Wolf

Well-known member
De allerslechtste muziek kunnen jullie hier kwijt. Van Tros Muziek tot zanger Rinus

Ik begin met de meest verschrikkelijke artiest die we in de afgelopen jaren naar het songfestifal hebben gestuurd. Zelfs Trijntje Oosterhuis is er niks bij.

 

Batigoal

Well-known member
Kenny B is de 'Marco Borsato van Suriname' en duikt sinds zijn introductie in DWDD in iedere show op televisie en radio (3FM) op. Dus we moeten zijn nummers wel leuk gaan vinden of we het nou willen of niet.
 

De Wolf

Well-known member
Het is een nummertje wat blijft hangen. Komt ook gewoon in de top 2000 dit jaar.
 

Unregistere

Well-known member
Ik hoorde vorige week nog een paar F-pupillen op een aangrenzend trainingsveld keihard 'Praat Nederlands met me' zingen. Dan weet je dat het een goed nummer is.
 

Shayman

New member
Het is gewoon een leuk relaxed nummer, geen enkele pretentie en blijft hangen. Ik versta de helft niet van wat hij mompelt maar ik dein altijd mee als het op de radio is.
 

Unregistere

Well-known member
Ik versta nooit die derde naam als hij zingt dat ze 'een mix is van Doutzen, .... en Anouk'. Lijkt Edsilia, maar zou ik ook niet heel logisch vinden.
 

Kevah

New member
ja is inderdaad Edsilia.

Alleen ik heb liever dat hij inderdaad gewoon ABN zou zingen voor me
 

De Wolf

Well-known member
Nou, straks halen we de finale nog met dat slechte nummer

Trijntje-Oosterhuis-5.jpg
 

zwammy

Well-known member
Nou, als ik me nu niet meer gaan trekken op haar weet ik het ook niet meer. Graag ook nog een foto van Halina erbij.
 

De Wolf

Well-known member
De film Goltzius and the Pelican Company kan je ook bekijken, maar die foto's mag hier helaas niet plaatsen.
 
Bovenaan