Niet om aan te horen

Max

Administrator
Forumleiding
Het lichaam van Anouk in de kleur van Edsilia met de ogen van Doutzen. Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen.
 

Shayman

New member
Tja, ik kan me er ook wat bij voorstellen hoor. Ze heeft een klote karakter maar als ze de bek zou houden dan zou ik d'r prima kunnen doen nog steeds.
 

Shayman

New member
Wat zei Maassen, iets met een frikandel door een gang heengooien.

Tja, dat had ik ook niet verwacht dat er kleingeschapen PSV-ers zouden kunnen zijn. Dat Fabian als broekie zal worden opgevreten door dat beest dat lijkt me meer logisch.
 

Janssen

Well-known member
44ff7466974ab274fbc235d532480e88.jpg
 
G

Gast

Guest

De meest verschrikkelijke artiest die Nederland ooit heeft voortgebracht. Talentloos, gehypet en enorm narcistisch.
Zelfs het nummer over zijn dochten heeft hij gejat van een ander. De man heeft alleen maar nummers gejat.
Maar wel een documentaire over zichzelf maken waar hij 6 weken ons verteld hoe geweldig hij zichzelf vind.
Een stuk Narcisme dat Peter R en Johan Derksen samen niet weten te bereiken.
 

Fabian

Active member
Drank en Drugs. En niet zo zeer voor de tekst, hoewel ik het mijn nichtje niet graag mee zou horen bl?ren.

Maar wat een rommel van een muziek dat nummer.
 

Mr. Wrong

New member
Drank en Drugs. En niet zo zeer voor de tekst, hoewel ik het mijn nichtje niet graag mee zou horen bl?ren.

Maar wat een rommel van een muziek dat nummer.

Ik heb het nog niet gehoord en wil dat graag zo laten.
Maar is het veel erger dan de cursus wietkweken van Doe Maar? Als kind zong ik dat vrolijk mee. Geen idee waar het over ging. (Ben overigens voor legalisering)
 
Bovenaan