JMD
Well-known member
5x fout...Schilder zoals verwacht dus last van zenuwen en omstandigheden, anders gooi je niet 4x fout terwijl je goud had gewonnen als je in de buurt van je PR had gegooid. Toch wel jammer.
5x fout...Schilder zoals verwacht dus last van zenuwen en omstandigheden, anders gooi je niet 4x fout terwijl je goud had gewonnen als je in de buurt van je PR had gegooid. Toch wel jammer.
Kordi: “Bij het eerste incident gaf jury aan dat de race nog niet gestart was, wat me heel raar lijkt aangezien ze al een rondje onderweg waren. Bij het tweede incident komt ie twee pedaalslagen lang uit de sprinters lane. Maar volgens jury beïnvloedde het de wedstrijd niet.”Zat er ook wel in. Team GB mag op de baan altijd net wat meer...
Gisteren werd Carlin er ook ingehouden tegen die Japanner terwijl hij verloor...
Mijn smaak is het ook niet, maar als het een medaille is, is het mooiIk heb daar 10 seconden van gezien en toen was ik er zat van.
Op de radio wel...Chinese muur grap al gemaakt?
Zoals wel vaker gebeurt lijkt een poulewedstrijd )toen NL eenvoudig won) in niks op een ko-wedstrijdDie Chinezen doen het gewoon goed, geef ze eens ongelijk. Nederland creëert veel te weinig.
Heel knap, Annan gaf dit voor de wedstrijd ook aan. In de poule wedstrijden gaven ze ook te veel corners weg.Die Chinezen doen het gewoon goed, geef ze eens ongelijk. Nederland creëert veel te weinig.