Nederland Topic

JMD

Well-known member
Hup hockeydames!

Annan zou na het duel wat gaan zeggen over de klachten tegen haar omtrent omgangsvormen... Nou ben benieuwd wat voor vuurwerk dat gaat geven.
 

JMD

Well-known member
Dit gaat hem niet meer worden denk ik, China zit echt (net al stegen België) overal bovenop. Knap hoor, in de groepsfase werden ze 4e en gingen ze alleen door omdat Japan en Frankrijk nog zwakker waren
 

JMD

Well-known member
Geen brons bij breakdance, Sardjoe wordt 4e. Dus ze verliest nu van de Chinese van wie ze in de voorronde makkelijk won. Herkenbaar. Laten de hockeysters dat dan ook maar niet doen

Hup hockeysters!
Hup Sifan!
 

JMD

Well-known member
Brons.

Maar net als bij de 5000m, ze begint gewoon te ver van achter, elke keer moet ze die afstand bijlopen...

Dat je achterin begint snap ik, maar je kan toch zorgen dat je op plek 4 ofzo ligtbij de laatste ronde? Ze loopt by far de snelste laatste ronde
 

erka

Well-known member
Weer brons voor Sifan Hassan. Wel goed gedaan maar haar eindsprint is niet sterk genoeg voor goud.
 

Batigoal

Well-known member
Weer brons voor Sifan Hassan. Wel goed gedaan maar haar eindsprint is niet sterk genoeg voor goud.
Nee, tweede keer dat het duidelijk zichtbaar wordt. Maar zoals de wedstrijd verliep in de laatste ronde denk ik wel redelijk tevreden.
 
Bovenaan