De beste miste de Spelen door een gebroken enkel.Vera van Pol, Nederlands beste meerkampster, mist de OS door een blessure opgelopen op de training in Parijs.
De beste miste de Spelen door een gebroken enkel.
Nou, 15-14 momenteel36-15 ga ik vanuit.
Dat is nogal teleurstellend.Nou, 15-14 momenteel
Zuid Korea is pas in een eventuele halve finale. Mocht Nederland van Frankrijk winnen dan wacht IndiaDe dames zijn laatste geworden in de rankingronde voor de landenwedstrijd. Hadden last van de zenuwen, volgens henzelf. Dat is niet zo handig met boogschieten. De Zuid-Koreanen hadden blijkbaar geen zenuwen want die werden afgetekend 1e met een dik OR.
Daarmee is Nederland nog wel gekwalificeerd, maar tegenstander wordt dan Frankrijk dat 5e werd. En mochten ze die winnen dan wacht Zuid-Korea. En individueel krijgen ze allemaal zware tegenstanders.
Zuid Korea is pas in een eventuele halve finale. Mocht Nederland van Frankrijk winnen dan wacht India
Valt ook wel wat tegen voor de nummer 8 van de wereld. Maar beter in de finale ronde goed dan in de kwalificaties.
Fantastische sport inderdaad. Voor mij echt Olympische gevoelIk verheug me echt op boogschieten. Ik weet nog van Tokyo dat de nr1 geplaatste Koreaan, die echt groot favoriet was, er toen al heel snel uitging. En dat er een Turk won.
Mix team moet nog een shoot out schieten tegen Taiwan. Bij winst zijn ze als 16e gekwalificeerd en mogen ze direct tegen grote favoriet Zuid KoreaIk verheug me echt op boogschieten. Ik weet nog van Tokyo dat de nr1 geplaatste Koreaan, die echt groot favoriet was, er toen al heel snel uitging. En dat er een Turk won.
Vind zaterdag toch plaats?Ze hebben m ook verloren.