JMD
Well-known member
Weet ik. Maar toch wel leuk om te vermelden.Maakt niet uit bij de series, de ene roeit uit op het eind en de andere gaat vol door. Zegt niet zoveel.
Weet ik. Maar toch wel leuk om te vermelden.Maakt niet uit bij de series, de ene roeit uit op het eind en de andere gaat vol door. Zegt niet zoveel.
1e set verlorenBadminton mixed speelt wel direct belangrijk potje. Deze wedstrijd zal bepalend zijn of ze door gaan naar de kwartfinales verwacht ik
Dat terugkijken kon altijd al, op die manier hbe ik in 2022 bij de Spelen veel zaken terug kunnen kijken (of net kon doen of het 'live' was (zonder de uitslag te weten)) als ik zaken had gemist door mijn werkWel tof dat je elke stream ook kan terugkijken en ook tijdens de wedstrijd kan schuiven.
Ja echt ideaal!Wel tof dat je elke stream ook kan terugkijken en ook tijdens de wedstrijd kan schuiven.
Nummer 6 van wereld dat Thaise koppel. Geen schande al zullen ze er zelf meer van hebben verwachtDat gaat niet meer goedkomen met de badmintonners.
Nummer 6 van wereld dat Thaise koppel. Geen schande al zullen ze er zelf meer van hebben verwacht
Jep, dat was duidelijk te zien. Wel maakten Tabeling en Piek veel onnodige fouten.Klopt, en ik heb zelf lang gebadmintond dus kan wel beetje inschatten. Die anderen waren duidelijk beter.
Jep, dat was duidelijk te zien. Wel maakten Tabeling en Piek veel onnodige fouten.
Volgens mij de skiffs als enige zo'n uitgebreid traject.En ook de heren dubbel 2 als nummer 1 door uit de serie, zij direct naar de 1/2 finale
Jep, die hebben zelfs E en F-finales.Volgens mij de skiffs als enige zo'n uitgebreid traject.