Nederland Topic

Maasveld

Well-known member
Weet niet hoe we nu staan tov de medal count, maar inmiddels liggen we denk ik wel een heel eind achter op de medal count die ons diep in de 30 medailles zou geven
Als ik het goed heb gezien zijn Van Dijk, Van Dijke, Van Lieshout, Steenbergen, Pieterse en 4x100 vrij de voorspelde medaille misgelopen. Geen idee of het nog mogelijk is, maar de 49er lijkt me ook kansloos voor een medaille (goud voorspeld). Voor Van Opzeeland werd ook goud voorspeld, die ligt ook niet echt op koers. Wel nog volop kans op een medaille. Roeien lopen we qua aantal wel gelijk, maar qua kleur hebben we voor een voorspelde bronzen een zilveren gepakt. Carbeau is dan de enige niet voorspelde medaille.

Qua aantallen dus eigenlijk 7 misgelopen tegenover 1 bonus.
 

JMD

Well-known member
Een van die roeisters heet dus Hermijntje. Dan verdien als ouders zijnde toch ook een onvoorwaardelijke gevangenisstraf.
Idd, je zal zo'n naam maar moeten schrijven als kind als je je net leert schrijven, maar toch zie ik zo'n naam liever dan van die namen die zo uit een Amerikaanse gangsterrap lijken gekomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Idd, je zal zo'n naam maar moeten schrijven als kind als je je net leert schrijven, maar toch zie ik zo'n naam liever dan van die namen die zo uit een Amerikaanse gangsterrap lijken gekomen.
Oké, JerMijnDje.

Tot morgen allemaal!
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

PES5

Administrator
Forumleiding
Ai, Siniakova/Machac verslaan Dabrowski/Auger Aliassime en dus moeten Koolhof/Schuurs om brons spelen tegen de Canadezen. Voor mijn gevoel had ik liever de Tsjechen gehad.

Dan maar hopen dat Alcaraz Auger Aliassime een hele zware partij wordt morgen en dat Auger Aliassime daarna doodmoe is... :)

Overigens wordt het echt pas tegen de avond dat het duel om brons zal plaatsvinden, ze staan 3e partij na 12.00. Maar Auger Aliassime moet eerst singelen, dat is om 13.30, als dat 2 uur duurt is het half vier, plus rusttijd en je zit zo in de avond.

Ik verwacht een 6-1 6-3 voor Alcaraz. Zal geen zware dobber worden.
 
Bovenaan