Nederland Topic

Reinoud

Well-known member
Nederland moet wel zijn schot gaan vinden, want zonder twee punters ga je niet mee in dit geweld.

Letten en Serviërs voor mij de absolute favoriet
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Reinoud

Well-known member
Nederland speelde op een gegeven moment niet meer in de organisatie/discipline en dan wordt je zoek gespeeld. Gebrek aan schot kracht brak ons tegen de Chinezen nog niet op.
 

JMD

Well-known member
Hockeystadion leeggemaakt wegens naderend onweer, de spelers mogen wel het stadion in.
 

Maasveld

Well-known member
Ik wil net zeggen. Dit gaat over het verwoesten van levens. Dan vind ik het niet koosjer om daarna weer vol de publiciteit in te gaan.
Ik weet niet of jij meer gelezen/gehoord hebt, maar ik heb nergens ook maar iets gelezen/gehoord over het slachtoffer.
 

JMD

Well-known member
Hockeystadion leeggemaakt wegens naderend onweer, de spelers mogen wel het stadion in.
Update: hockeyduels gaan vanavond door, maar zonder publiek. Er dreigt flink onweer richting Parijs te komen dat net wel/net niet Parijs raakt. Omdat evacuatie dan een groot probleem zou zijn bij noodweer (want het stadion is grotendeels open en ook buiten het stadion open) is dit besloten. De speelsters kunnen natuurlijk snel een veilig heenkomen zoeken als 'de hel' losbreekt'
 

Maasveld

Well-known member
Wat grappig en logisch eigenlijk dat ze het badje van de tegenstander vooraf bekijken
Haha, doet me denken aan mijn vader. Hij heeft ook getafeltennist (ikzelf overigens ook een aantal jaren) en ik ging wel eens vaker mee kijken. Moest ie op een gegeven moment tegen een jong gastje die zichzelf nogal goed vond. Die kreeg echter alle hoeken van de tafel te zien. Na de wedstrijd stond ie samen met zijn teamgenoten uitgebreid het batje van mijn vader te bestuderen. Mijn vader had op zijn forehand "anti" rubber zitten, waarmee je vrij goed topspin-ballen kunt verwerken.
 

JMD

Well-known member
Haha, doet me denken aan mijn vader. Hij heeft ook getafeltennist (ikzelf overigens ook een aantal jaren) en ik ging wel eens vaker mee kijken. Moest ie op een gegeven moment tegen een jong gastje die zichzelf nogal goed vond. Die kreeg echter alle hoeken van de tafel te zien. Na de wedstrijd stond ie samen met zijn teamgenoten uitgebreid het batje van mijn vader te bestuderen. Mijn vader had op zijn forehand "anti" rubber zitten, waarmee je vrij goed topspin-ballen kunt verwerken.
Wat moet ik me bij anti-rubber voorstellen? Ik snap wat je met het laatste deel bedoelt, maar kan me niks bij antirubber voorstellen.


NL heren 13e en 22 in de allroundfinale. Keurig.
 
Bovenaan