'Weer'? Is pas haar 2e Olympische titel.Sjostrom wint gewoon weer
Toch pas haar 2de Olympische titel en 1ste op de 100 vrij.Sjostrom wint gewoon weer
Die zwom al finales toen Kromo nog niet eens begonnen was.
Mooie winnaresSjostrom wint gewoon weer
Bij 'weer' denk ik altijd aan zaken als "Nadal wint weer Roland Garros" of "Phelps wint weer goud", niet aan iemand die ooit 1x goud heeft gehaald.Ja, 2e x dus WEER.
Is dat nou zo moeilijk?
Toch was dit nog maar haar tweede gouden Olympische medaille.Sjostrom wint gewoon weer
Bij 'weer' denk ik altijd aan zaken als "Nadal wint weer Roland Garros" of "Phelps wint weer goud", niet aan iemand die ooit 1x goud heeft gehaald.
Nee, sorry. Bij mij betekent 'weer' dat het flink vaker voorkomt. In zo'n sitiuatie als Sjostrom zou ik persoonlijk niet 'weer' gebruiken.JMD, wat een onzin. Dus Nederland stond niet WEER in de finale van het WK in 1978?
Toch pas zijn 2de Olympische titel.Marchand wint WEER
Nee, sorry. Bij mij betekent 'weer' dat het flink vaker voorkomt. In zo'n sitiuatie als Sjostrom zou ik persoonlijk niet 'weer' gebruiken.
Kan later vanavond zijn 3e worden.Toch pas zijn 2de Olympische titel.
Zeker wel, alleen zou ik persoonlijk dan het woordje 'weer' niet gebruiken.Dus we stonden niet weer in de finale in 1978?
Was niet zoveel van verwacht volgens mij, paar kansjes op medailles, maar dan wel in onderdelen waar het dicht bij elkaar zat.Nederlandse zwemploeg valt tegen in Parijs