Nederland Topic

JMD

Well-known member
Ik kan er nog niet over uit. Ik zou zelf wel naar die Noah willen stappen en hem eens goed vertellen dat er duizenden sporters in Nederland zijn die enorm veel trainen om de OS te bereiken maar het niet halen. En daar helemaal kapot van zijn. En hij gaat daar even iets meer dan 4 minuten helemaal niks doen en heeft zijn feestje weer te pakken.
Even terzijde: ik hoorde gisteren dat je tegenwoordig niet meer de rest van de Spelen in het olympisch dorp mag blijven, je moet binnen 48 uur na je laatste deelname het dorp uit. Goede ontwikkeling.
 

JMD

Well-known member
Houdgreep. Mooi.

Door naar de kwartfinale, en dus sowieso minimaal naar de latere sessie en minimaal herkansingen.
 

erka

Well-known member
Zowaar, we hebben gewonnen! Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het lek is boven!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij vrijwel alle sporten werkt het positief. Dat het bij judo niet werkt heeft misschien ook andere redenen.
Precies, dat is mijn punt. Ik denk niet dat het aan Papendal ligt, maar aan de structuur bij het judo.

Mooie houdgreep van Van Dijke!
 

erka

Well-known member
Hahahahaha die Noël verwijt de tegenstander anti-judo. Noah wilde graag Ippons maken.

Rijp voor de psychiater.

O wacht, hij zegt nu zelf dat dit zeker zijn laatste spelen waren. Mooi zo.
 

JMD

Well-known member
Hahahahaha die Noël verwijt de tegenstander anti-judo. Noah wilde graag Ippons maken.

Rijp voor de psychiater.

O wacht, hij zegt nu zelf dat dit zeker zijn laatste spelen waren. Mooi zo.
De Wit gaat naar zijn gewichtsklasse, dus zat er al wel in.
 

JMD

Well-known member
Van Westering 6e in zijn serie 200m rugslag. 2 sec boven zijn PR, kans op 1/2 finale lijkt me klein
 

JMD

Well-known member
Triatlon is dus zwemmen waarbij je best een klein beetje achter de kop kan liggen, dan als groep een uurtje fietsen om het vervolgens in het hardlopen te beslissen.
 

JMD

Well-known member
Hoor nu op de radio dat de nummer 1 bij het windsurfen na alle races direct naar de finaleronde mag en daardoor al zeker is van een medaille....

Van Westering 23e in de series. Exit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik kan er nog niet over uit. Ik zou zelf wel naar die Noah willen stappen en hem eens goed vertellen dat er duizenden sporters in Nederland zijn die enorm veel trainen om de OS te bereiken maar het niet halen. En daar helemaal kapot van zijn. En hij gaat daar even iets meer dan 4 minuten helemaal niks doen en heeft zijn feestje weer te pakken.

OS onwaardig.

Tja, daarvan zal ie onder de indruk zijn.
 
Bovenaan