Wat zei Grol?
Grol vocht vaak niet slim, maar er gebeurde wel wat...
Ja, die leest hier mee en praat Erka en mij, de echte judokenners, vervolgens na. Zo kan iedereen wel makkelijk scoren als verslaggever."Van 't End doet echt helemaal niks" aldus de verslaggever op Radio1...
Grol legt het wel duidelijk uit hoor en is lekker fanatiek. Fijne toevoeging
Inderdaad. Gisteren was die judodamesfinale wat dat betreft mooi om te zien. Mexicaanse met waza-ari, daarna Sloveense met waza-ari en direct ippon daarna.Ik snap dat niet he. Probeer dan en ga desnoods zelf onderuit. Maar zo verliezen. Dan wil je niet eens meedoen.
En toch is hij wereldkampioen geworden, heeft Masters gewonnen...Grol zei dat hij niks deed en dat dat een structureel probleem is bij Noah van 't End. Altijd hetzelfde.
Grol heeft wat dat betreft wel recht van spreken. Die deed vaak juist net teveel en liep daardoor tegen counters op, hahah. Maar liever dat dan zo'n passieve Van 't End die dan op drie rolletjes verliest.Grol zei dat hij niks deed en dat dat een structureel probleem is bij Noah van 't End. Altijd hetzelfde.
Precies. Grol heeft flink wat medailles verspeeld op die manier, maar je wist wel dat er wat gebeurde bij hem.Grol heeft wat dat betreft wel recht van spreken. Die deed vaak juist net teveel en liep daardoor tegen counters op, hahah. Maar liever dat dan zo'n passieve Van 't End die dan op drie rolletjes verliest.
Als iemand die enkel judo kijkt met de OS, vind ik dat nieuwe scoringssysteem echt een verslechtering voor het kijkplezier.Precies. Grol heeft flink wat medailles verspeeld op die manier, maar je wist wel dat er wat gebeurde bij hem.
Overigens zie je heel veel strafjesjudo, het is er door de jaren heen niet leuker op geworden..
Overigens zie je heel veel strafjesjudo, het is er door de jaren heen niet leuker op geworden..
Het wordt elke Spelen erger. Eerst gingen de koka's eruit, toen de yuko's (of andersom, vergat altijd welke minder was), waardoor je nu alleen maar grote punten kan scoren. Niemand durft meer wat omdat een 'halve aanval' echt niks meer oplevert.Als iemand die enkel judo kijkt met de OS, vind ik dat nieuwe scoringssysteem echt een verslechtering voor het kijkplezier.
Hoorde gisteren vader Van der Geest op de radio. Als de score zo blijft, ga hij nog wel eens flink van leer trekken. Ga voor nu aan dat ze terug moeten naar de clubs in plaats van Papendal.Judo kijk ik wel op de NOS omdat Grol ook kritisch durft te zijn en niet alleen hosanna.
Grol is lekker direct op zijn Gronings
Tsja, lastig wel. Bij andere sporten zie je dat de switch naar Papendal juist veel positief verschil heeft gemaakt. Bijvoorbeeld bij het atletiek.Hoorde gisteren vader Van der Geest op de radio. Als de score zo blijft, ga hij nog wel eens flink van leer trekken. Ga voor nu aan dat ze terug moeten naar de clubs in plaats van Papendal.
Ja, die zat al weer klaar inderdaad...Hoorde gisteren vader Van der Geest op de radio. Als de score zo blijft, ga hij nog wel eens flink van leer trekken. Ga voor nu aan dat ze terug moeten naar de clubs in plaats van Papendal.
Klopt, maar de ene sport is ook de andere niet. Bij judo jutten de clubs elkaar onderling juist op, dus zou dat juist niet werken.Tsja, lastig wel. Bij andere sporten zie je dat de switch naar Papendal juist veel positief verschil heeft gemaakt. Bijvoorbeeld bij het atletiek.
Tsja, lastig wel. Bij andere sporten zie je dat de switch naar Papendal juist veel positief verschil heeft gemaakt. Bijvoorbeeld bij het atletiek.