Nederland Topic

JMD

Well-known member
Van Dijke zal echt moeten, anders is het teleurstellend.
Van 't End moet (als hij door komt) naw tegen een Hongaar tegen wie hij in 9x slechts 1 gewonnen heeft (en dat was door diskwalificatie)...
Die Hongaar gaat er nu uit na 3 strafjes...
Nu Van 't End
 

Reinoud

Well-known member
Van Dijke zal echt moeten, anders is het teleurstellend.
Van 't End moet (als hij door komt) naw tegen een Hongaar tegen wie hij in 9x slechts 1 gewonnen heeft (en dat was door diskwalificatie)...
Als die Roemeen wint, gaat hij daar van verliezen
 

erka

Well-known member
Nou, als ik lees wat voor pijntjes Van 't End allemaal heeft en dat Sanne van Dijke net terug is van een hernia, dan is dat een mooi moment om even rustig boodschappen te gaan doen voordat het roeien begint.
 

JMD

Well-known member
Nou, als ik lees wat voor pijntjes Van 't End allemaal heeft en dat Sanne van Dijke net terug is van een hernia, dan is dat een mooi moment om even rustig boodschappen te gaan doen voordat het roeien begint.
Het zal wel weer teleurstellend worden idd. :p
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap echt niet hoe die gozer nog zo relatief hoog kan staan op de wereldranking. Je zal toch af en toe een heel klein beetje moeten proberen om je tegenstander op de grond te gooien?
 

JMD

Well-known member
Ik snap echt niet hoe die gozer nog zo relatief hoog kan staan op de wereldranking. Je zal toch af en toe een heel klein beetje moeten proberen om je tegenstander op de grond te gooien?
Er is wel iets met zijn hand zo te zien...
 

erka

Well-known member
Kansloze Nederlander bij het judo aflevering 58!

Henk Grol legt de vinger op de zere plek. Wat een kansloos figuur is dit.
Van 't End kan beter een sport uitkiezen waar je niet hoeft te vechten. Zonde van het uitzenden van deze figuren.

Loser.
 
Bovenaan