JMD
Well-known member
Ik heb het over de 'originele' teamsporten. Ja, idd 3x3 basketbal zou je ook mee kunnen tellen, maar dan kan je een roeien acht ook een team noemen enz...*4 medailles
Ik heb het over de 'originele' teamsporten. Ja, idd 3x3 basketbal zou je ook mee kunnen tellen, maar dan kan je een roeien acht ook een team noemen enz...*4 medailles
Toch knap teruggekomen. Maar bij deze medaille blijft bij mij wel de 'als' hangen. Ik weet het, als bestaat niet. Maar als ze normaal waren begonnen en niet zo ontiegelijk zwak tegen Spanje, dan hadden ze goud gewonnen want het is gewoon de beste ploeg.
2e battle gewonnen door de 2e Nederlander2e battle verloren door de 1e Nederlander
Zwaar gestraft hoor. Dat mannetje op de motor reed ook wel erg zacht.De Maleisiër eruit gehaald bij keirin, haalde te vroeg de derny in. Dat mag niet (behalve in Rio 2016 finale).
Als het een Brit was, hadden ze vast gezegd dat de race nog niet was begonnenZwaar gestraft hoor. Dat mannetje op de motor reed ook wel erg zacht.
De hoofdjury is een Brit dus je weet hoe dat gaatAls het een Brit was, hadden ze vast gezegd dat de race nog niet was begonnen