Ik keek het gisteren op Eurosport met Brits commentaar. Ze gaven eerlijk toe dat Carlin erg vele mazzel had.Haha, bij de BBC vinden ze dat Van Schip een straf had moeten krijgen vanwege die aanrijding... Ik hoorde ze niet over Carlin gisteren...
Ik keek het gisteren op Eurosport met Brits commentaar. Ze gaven eerlijk toe dat Carlin erg vele mazzel had.Haha, bij de BBC vinden ze dat Van Schip een straf had moeten krijgen vanwege die aanrijding... Ik hoorde ze niet over Carlin gisteren...
Nee 7/100 boven haar PROhhhh wat was ze er dichtbij zeg.
Nieuw NR denk ik wel.
Nee 7/100 boven haar PR
Uitstekend gelopen. PR was bij aanzienlijk betere omstandigheden. In dit topveld 4e worden is erg knap.
Is die invloed van hoogte bij atletiek sprint net zo groot als bij schaatsen en wielrennen?Geweldige race inderdaad. Even dat PR opgezocht, dat is gelopen in La Chaux-de-Fonds op 1000 meter. Dan is 9.42 op zeeniveau echt heel snel.
Men schakelt naar centraal beeld. Dan weet je wel hoe laat het is...Zware valpartij bij de keirin, dat ziet er niet goed uit.
Dat denk ik niet. Maar denk dat je wel een beetje voordeel hebt. De eerste man onder 10s en Bob Beamon waren allebei in Mexico op grote hoogte.Is die invloed van hoogte bij atletiek sprint net zo groot als bij schaatsen en wielrennen?
Hitte zou de baan normaal gesproken aan moeten kunnen, juist hoe warmer hoe sneller.Is die baan niet te glad geworden door vocht en hitte? Wat een crashes vandaag.