Nacompetitie topamateurs

Abubakari

Well-known member
Als ze in de plek komen van zo'n kloten 2e elftal vind ik het prima.
Maar dat zal niet het geval zijn. Duidelijke regels voor jong elftallen, zodat ze met een vaste selectie werken zou ook al helpen. Want op zich ben ik niet tegen jong elftallen in de eerste divisie. Maar niet op deze manier.

Wat mij betreft ook degradatie en promotie uit en naar de eerste divisie, zal er ook ooit wel van komen, maar de KNVB is net zo conservatief als de SGP dus zal nog wel een tijd duren.
En dan heb je nog de Spakenburgs die niet op zondag willen voetballen.

Forza AZ

Well-known member
Maar dat zal niet het geval zijn. Duidelijke regels voor jong elftallen, zodat ze met een vaste selectie werken zou ook al helpen. Want op zich ben ik niet tegen jong elftallen in de eerste divisie. Maar niet op deze manier.

Wat mij betreft ook degradatie en promotie uit en naar de eerste divisie, zal er ook ooit wel van komen, maar de KNVB is net zo conservatief als de SGP dus zal nog wel een tijd duren.
En dan heb je nog de Spakenburgs die niet op zondag willen voetballen.
De KNVB wil het wel, alleen de huidige Tweede Divisie clubs niet. Mocht RBC over een paar jaar doorstoten naar de Tweede Divisie en aangeven te willen promoveren, dan zal er vast een promotieregeling komen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
RBC zegt zelf overigens dat hun eerste doel is om een stabiele club in de Tweede Divisie te worden. Een mogelijke poging om in de KKD te komen komt daarna pas. Verstandig lijkt me.

JMD

Well-known member
Bij JOS/Watergraafsmeer v Excelsior 31 is halverwege de tweede helft de vader van de trainer van JOS overleden 😧
Duel werd eerst gestaakt maar ging vervolgens toch door omdat (zo zei de trainer van JOS) 'zijn vader dit zo gewild had'...
Categorie: 'de klap komt later'...

Noordwijk won vandaag bij Harkemase Boys met 1-3 en gaat dus naar de finale tegen Kozakken Boys of Scheveningen, waar de stand 1-0 is.

JMD

Well-known member
Bij duel p/d 3e/4e divisie tussen Ter Leede en VIOS W won Ter Leede van de week met 1-2 bij VIOS, vandaag hebben ze niks te vertellen. Snel 0-1 achter, op slag van rust moest Ter Leede zelfs met 10 man verder omdat er een rode kaart was wegens neerhalen doorgebroken tegenstander. In de 90e minuut wordt het 0-2 en dan vervolgens in de allerlaatste seconde nog 1-2... Ter leede leeft nog.

JMD

Well-known member
VVOG won de 1e periode in 4e divisie A, maar eindigt vandaag als 13e, dus moet nacompetitie tegen degradatie spelen...
VVOG won de 1e ronde, in de 2e ronde wint het thuis van FC Aalsmeer, komt in Aalsmeer 2-0 achter, maakt vlak voor tijd de 2-1, maar ziet nog vlakker voor tijd de 3-1 nog binnenvallen.
Naast Hoofddorp uit de 1e klasse A dus ook Aalsmeer uit die klasse (10 km verderop) naar de 4e divisie. En VIOS-W (ook 1e klasse A) was dichtbij promotie tegen Ter Leede, maar dat kan nog...
Ajax Amateurs komt ook weer naar de 4e divisie, JOS lijkt niet te promoveren uit de 3e divisie, Swift en DVVA zitten er ook nog in. Dat wordt een vrij regionale divisie zo. :) Want ook HBC uit Heemstede (vanuit Hoofddorp 10 km de andere kant op dan naar Aalsmeer) zit weer in de 4e divisie.

Sensini

Well-known member
RBC is ondanks 2-0 verlies tegen XerxesDZB gepromoveerd naar de Derde Divisie. Helaas moest de wedstrijd wederom stilgelegd worden...

Bovenaan