Nacompetitie topamateurs

Abubakari

Well-known member
Als ze in de plek komen van zo'n kloten 2e elftal vind ik het prima.
Maar dat zal niet het geval zijn. Duidelijke regels voor jong elftallen, zodat ze met een vaste selectie werken zou ook al helpen. Want op zich ben ik niet tegen jong elftallen in de eerste divisie. Maar niet op deze manier.

Wat mij betreft ook degradatie en promotie uit en naar de eerste divisie, zal er ook ooit wel van komen, maar de KNVB is net zo conservatief als de SGP dus zal nog wel een tijd duren.
En dan heb je nog de Spakenburgs die niet op zondag willen voetballen.

Forza AZ

Well-known member
Maar dat zal niet het geval zijn. Duidelijke regels voor jong elftallen, zodat ze met een vaste selectie werken zou ook al helpen. Want op zich ben ik niet tegen jong elftallen in de eerste divisie. Maar niet op deze manier.

Wat mij betreft ook degradatie en promotie uit en naar de eerste divisie, zal er ook ooit wel van komen, maar de KNVB is net zo conservatief als de SGP dus zal nog wel een tijd duren.
En dan heb je nog de Spakenburgs die niet op zondag willen voetballen.
De KNVB wil het wel, alleen de huidige Tweede Divisie clubs niet. Mocht RBC over een paar jaar doorstoten naar de Tweede Divisie en aangeven te willen promoveren, dan zal er vast een promotieregeling komen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
RBC zegt zelf overigens dat hun eerste doel is om een stabiele club in de Tweede Divisie te worden. Een mogelijke poging om in de KKD te komen komt daarna pas. Verstandig lijkt me.

Bovenaan