Deze was lekker ja. Goede stap voor zaterdag.Knappe winst van de mannen van Fregge op Noordwijk (2-1)
Er waren dik 500 supporters meegereisd las ik ergens.RBC nog 1 ronde verwijderd van de 3e divisie, het wint zowel uit als thuis van OJC Rosmalen, het moet nu tegen Xerxes DZB
Komend weekend finales voor plek in Vierde Divisie en Derde Divisie, het weekend erop finale voor Tweede Divisie:Ik heb door de schema's die door elkaar niet helemaal helder of er volgende week nog meer wedstrijden zijn, naast de finale wedstrijden om een plekje in de 2e Divisie?
Xerxes zit wel redelijk in een tokkiewijk. Blij dat mijn zoontje daar weg is.![]()
Duel RBC tijdelijk stilgelegd na misdragingen van Rotterdamse fans
De finalewedstrijd in de nacompetitie tussen RBC en XerxesDZB is woensdagavond tijdelijk stilgelegd. Een groepje 'fans' van de Rotterdamse club werd eerst het stadion uitgezet en zocht vervolgens de confrontatie met supporters uit Roosendaal.www.omroepbrabant.nl
Zit het daar in de genen?
Ik heb beelden gezien, dat zag er goed vol uit. Schitterend.Rust in Roosendaal. In een (naar verluidt) uitverkocht Atik Stadion staat RBC met 3-0 voor tegen XerxesDZB.