Nacompetitie topamateurs 2017/18

De Groene Scout

Well-known member
Rijsnburgse Boys op 0-1 in Spakenburg. Dat ziet er slecht uit voor De Blauwen.

Dan zullen de rellen zo wel weer uitbreken en wordt nog voor morgen de complete technische staf eruit geknikkerd en wordt er morgen een complet nieuwe technische commissie gepresenteerd inclusief 20 nieuwe spelers.

JMD

Well-known member
Dan heeft FOX het hele seizoen de meest verschrikkelijke en oninteressante duels uit de 2e divisie uitgezonden, maar bij de PO's waar het echt spannend is (m.n. Spakenburg - RBB lijkt me echt een kraker) zenden ze niet uit.

JMD

Well-known member
Rijnsburgse Boys maakt de 2-2

Lisse gewonnen en promoveert naar de 2e divisie.

JMD

Well-known member
Ah, de eerste supporter van Spakenburg op het veld, deelt direct maar even een schop uit aan een steward...

JMD

Well-known member
En zo verdubbelt het aantal Bollenstreekploegen in de 2e divisie in 1 dag van 2 naar 4. Mooi!!!

De Groene Scout

Well-known member
Dus omdat 1 iemand dat doet is het direct een kutvolk?

Dat is niet 1 iemand, ik zei het een half uur geleden al. Als het misgaat qua spel komt er altijd rotzooi voorbij bij de grote clubs uit Katwijk en Spakenburg. die denken gewoon dat het erbij hoort omdat ze het idee hebben halve prof-clubs te zijn met ook echte hooligans. Zielepoten zijn het.

JMD

Well-known member
Dat is niet 1 iemand, ik zei het een half uur geleden al. Als het misgaat qua spel komt er altijd rotzooi voorbij bij de grote clubs uit Katwijk en Spakenburg. die denken gewoon dat het erbij hoort omdat ze het idee hebben halve prof-clubs te zijn met ook echte hooligans. Zielepoten zijn het.
Dan nog vind ik dat je niet moet generaliseren.

Alsof elke Katwijk/QB/IJss/Spak-supporter dat goedpraat.

Bovenaan