Nacompetitie topamateurs 2015-2016

bqandy

Well-known member
Zwaluwen - Dronten 1-1. Dronten naar de hoofdklasse.
Breukelen - Brielle 1-1 Breukelen naar hoofdklasse.
 

SanMark.

Well-known member
Dronten zat natuurlijk ook in de makkelijke noordelijke klasse. Hebben zich lekker kunnen sparen voor de na competitie.
 

noordooster

Well-known member
Jammer dat de nr 5 van de noordelijke 1E via de nacompetitie promoveert en niet Balk of PKC '83.
Anderzijds geeft het maar weer aan dat 1E kennelijk toch niet zo'n zwakke eerste klasse is als ASVD beweert.
 
Laatst bewerkt:

bqandy

Well-known member
Bleef 0-2 voor Sliedrecht. Sliedrecht wint na strafschoppen. Sliedrecht naar hoofdklasse. Heinenoord degradeert.
 

Unregistere

Well-known member
Jammer van Brielle, die ploeg had ik het persoonlijk wel gegund.

Mooi sprookje voor Sliedrecht hoor. Leken in de poulefase al kansloos en ontsnapten toen miraculeus. En in de finale leek het ook gelopen koers en dan toch nog winnen...

De eerste klasse in deze regio wordt volgend seizoen wel bijzonder sterk. Heinenoord en XerxesDZB gedegradeerd, maar allebei ambitieus en met sterke aanwinsten. Die willen om de titel spelen, maar dat wil Brielle ook. En dan komt SC Feyenoord er ook nog eens bij... Wow!
 

bqandy

Well-known member
Tussenstanden zondag 1e/hk.

Rohda Raalte - SJC Noordwijk 0-2
Vlissingen- EDO 2-0
SVBO - Groene Ster 1-1
 

de waan

Well-known member
SVBO-Groene Ster is 2-2 geworden. Vlissingen inmiddels met 5-0 voor en Rohda-SJC is 1-2. Lijkt allemaal dus wel definitief beslist.
 

Unregistere

Well-known member
SJC heeft het gered. Wedstrijd lag vanwege zeer slecht weer nog even stil, maar uiteindelijk dus 1-3. Knap seizoen voor de tweede club van Noordwijk, die nu dus qua niveau net zo hoog speelt als de 'concurrent' op zaterdag. Bij IFC zullen ze balen, dit is hun angstgegner. Kost ze volgend seizoen zes punten. :p
 

bqandy

Well-known member
Vlissingen wint uiteindelijk met 6-0 van EDO.
Wel opmerkelijk. EDO net als Leonidas in twee jaar van de topklasse naar de 1e klasse.
 

noordooster

Well-known member
Met Zwolle als bottleneck maakt het niet precies uit of je naar Winschoten of Franker zou moeten.

Met Zwolle als bottleneck wellicht niet.
Maar ik denk dat de meeste tegenstanders door de polder ( of eventueel via de afsluitdijk ) naar Heerenveen en Sneek zullen gaan en dan is Sneek veel minder ver reizen dan Winschoten.
 

SanMark.

Well-known member
Dit is het topic over de nacompetitie top amateurs. Dat word op deze manier wel een heel wijd begrip...
 

SanMark.

Well-known member
Oh sorry, ik rekende daartoe ook nog de nacompetitie van en naar de hoofdklassen , omdat de hoofdklassen ook de districten overstijgen.

Hoofdklasse is tegenwoordig al het 5de niveau. Daarnaast zie ik hier teksten over de 1ste en 2de klasse e.d.

Dat schiet niet op.

Maak dan een nieuw topic met nieuwe indeling seizoen 2016/17
 
Bovenaan