Nacompetitie Jupiler League

Max

Administrator
Forumleiding
Kunnen we wel een keer doen. Gastvrije club dat SC Heerenveen. Eerste jaar Koeman zat ik bij SC Heerenveen - Feyenoord op een thuisvak.
 

Fabian

Active member
Eigenlijk wilden we Andersen nog onderuit schoffelen bij de pitch invasion. Dan kon hij eens echt jammeren. Maar goed, zo gek zijn we niet daadwerkelijk.

Leuk middagje voetbal. Jammer van de drooglegging inderdaad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kunnen we wel een keer doen. Gastvrije club dat SC Heerenveen. Eerste jaar Koeman zat ik bij SC Heerenveen - Feyenoord op een thuisvak.

Jep. Dat is nog steeds de enige club waar ik als uitsupporter leuke gesprekken heb gehad met het thuispubliek. Tokkies heb je natuurlijk overal, maar bij Heerenveen zijn ze volgens mij echt op een handje te tellen en is de rest gewoon aardig.

Overigens kan dat gelul over gemoedelijke Brabant wat mij betreft wel de prullenbak in. Gewoon drie flinke ruzies gezien. En dan waren er niet eens uitsupporters en schonken ze geen bier. Dwazen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tja Brabant. Schijnen ook goed te kunnen zuipen en heel gezellig te zijn. Van mijn studie in het laatste jaar had je een landelijke bijeenkomst in Brabant en de helft kwam uit Brabant/Limburg, maar als er 's avonds gezopen mocht worden stonden ze schaapachtig tegen de bar aan en ieder zelf hun biertje halen. Terwijl de veel kleinere groepen uit Amsterdam en Rotterdam er gewoon gezellige avonden van maakte.

Overigens genoeg cursussen gehad in Brabant en op zich kan je je best nog kapot zuipen in Brabant, maar dat Brabant van Guus Meeuwis dat bestaat waarschijnlijk niet.
 

Bernardo

Well-known member
Jep. Dat is nog steeds de enige club waar ik als uitsupporter leuke gesprekken heb gehad met het thuispubliek. Tokkies heb je natuurlijk overal, maar bij Heerenveen zijn ze volgens mij echt op een handje te tellen en is de rest gewoon aardig.

Overigens kan dat gelul over gemoedelijke Brabant wat mij betreft wel de prullenbak in. Gewoon drie flinke ruzies gezien. En dan waren er niet eens uitsupporters en schonken ze geen bier. Dwazen.

@lc_nl: Camera’s tegen geweld rondom SC Heerenveen http://bit.ly/1OSguH9

Zou maar oppassen. :duim:
 

DeftonesJP

New member
Eigenlijk wilden we Andersen nog onderuit schoffelen bij de pitch invasion. Dan kon hij eens echt jammeren. Maar goed, zo gek zijn we niet daadwerkelijk.

Leuk middagje voetbal. Jammer van de drooglegging inderdaad.

Ha ha jullie durven wel! Hij had deze niet bij zich zeker?

BVCB37DCIAAZDVb.jpg


Ik vond die gozer overigens bij vlagen heerlijk voetballen. Bij Ajax gaat het 'm waarschijnlijk niet worden maar ik vind het een mooie voetballer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hehehe, die gozer is echt een meester in zichzelf gigantisch voor lul zetten op foto's.

Het is absoluut een geweldige voetballer. Maar veel te wisselvallig en te fragiel om de top te halen. Voor een club als Willem II is dat niet zo erg, want daar zijn ze al blij met die ??n of twee geniale acties per wedstrijd. Maar bij Ajax wordt er toch meer gevraagd.
 

Ska P 187

Well-known member
E?n a twee daadwerkelijk geniale acties is meer dan voldoende natuurlijk, maar als hij de rest van de bakkren inlevert wordt het een probleem.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Graafschap kan ook gewoon bedanken voor de opengevallen eredivisieplaats en Cambuur het risico gunnen eredivisie voetbal te spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Een grote muil voor een club die op sportieve gronden gedegradeerd is en juist dankbaar moet zijn dat ze nog een kans hebben op Eredivisievoetbal. Lekker de boel ophitsen tegen de KNVB, die nog niet eens een officieel besluit genomen heeft, omdat volgens de reglementen de spelersraad een advies moet geven.
 

JMD

Well-known member
Een grote muil voor een club die op sportieve gronden gedegradeerd is en juist dankbaar moet zijn dat ze nog een kans hebben op Eredivisievoetbal. Lekker de boel ophitsen tegen de KNVB, die nog niet eens een officieel besluit genomen heeft, omdat volgens de reglementen de spelersraad een advies moet geven.
Eens verder met je hoor.
Maar dat laatste is natuurlijk alleen een advies. Daar gaat de KNVB echt niet naar luisteren.
 

Pascallovic

Well-known member
Willem Janssen kan altijd heel goed de schuld bij een ander leggen.

Eens verder met je hoor.
Maar dat laatste is natuurlijk alleen een advies. Daar gaat de KNVB echt niet naar luisteren.
Klopt natuurlijk, maar ja, de KNVB heeft door de reglementen nog geen eens een besluit kunnen nemen. Dus dan kun je ze niet verwijten dat er geen duidelijkheid is.
 

de waan

Well-known member
Ze zouden ook gewoon eerst eens kunnen overleggen met de KNVB in plaats van meteen te dreigen.

Sowieso is de KNVB de laatste tijd wel een erg dankbaar object om tegenaan te schoppen voor clubs die zelf de boel niet voor elkaar hebben.
 

Fabian

Active member
Ha ha jullie durven wel! Hij had deze niet bij zich zeker?

BVCB37DCIAAZDVb.jpg


Ik vond die gozer overigens bij vlagen heerlijk voetballen. Bij Ajax gaat het 'm waarschijnlijk niet worden maar ik vind het een mooie voetballer.

De foto is meesterlijk. Haha briljant!

Ik vind hem kleinzerig, zeurderig en vervelend in het veld. Dat had ik trouwens ook wel een beetje met de bank van Willem II. Dat veert al op als iemand struikelt over een grasspriet.

Hij kan wel voetballen, maar hij kan ook hele domme dingen doen zoals een slechte breedtepass waardoor een mogelijke aanval geen doorgang vindt en de tegenstander kan counteren. Gelukkig speelden ze tegen NAC die voetballend niet echt briljant zijn. De bal in de ploeg houden was bij NAC al een unicum.

Niet goed genoeg voor Ajax die Lucas. Wellicht zijn hond, maar het is helaas geen teckel.
 
Bovenaan