Kunnen we wel een keer doen. Gastvrije club dat SC Heerenveen. Eerste jaar Koeman zat ik bij SC Heerenveen - Feyenoord op een thuisvak.
maar dat Brabant van Guus Meeuwis dat bestaat waarschijnlijk niet.
Volgende voorbereiding maar een meeting in Heerenveen!
Nu wel ?!Ben erbij!
Jep. Dat is nog steeds de enige club waar ik als uitsupporter leuke gesprekken heb gehad met het thuispubliek. Tokkies heb je natuurlijk overal, maar bij Heerenveen zijn ze volgens mij echt op een handje te tellen en is de rest gewoon aardig.
Overigens kan dat gelul over gemoedelijke Brabant wat mij betreft wel de prullenbak in. Gewoon drie flinke ruzies gezien. En dan waren er niet eens uitsupporters en schonken ze geen bier. Dwazen.
Eigenlijk wilden we Andersen nog onderuit schoffelen bij de pitch invasion. Dan kon hij eens echt jammeren. Maar goed, zo gek zijn we niet daadwerkelijk.
Leuk middagje voetbal. Jammer van de drooglegging inderdaad.
Eens verder met je hoor.Een grote muil voor een club die op sportieve gronden gedegradeerd is en juist dankbaar moet zijn dat ze nog een kans hebben op Eredivisievoetbal. Lekker de boel ophitsen tegen de KNVB, die nog niet eens een officieel besluit genomen heeft, omdat volgens de reglementen de spelersraad een advies moet geven.
Klopt natuurlijk, maar ja, de KNVB heeft door de reglementen nog geen eens een besluit kunnen nemen. Dus dan kun je ze niet verwijten dat er geen duidelijkheid is.Eens verder met je hoor.
Maar dat laatste is natuurlijk alleen een advies. Daar gaat de KNVB echt niet naar luisteren.
Ha ha jullie durven wel! Hij had deze niet bij zich zeker?
Ik vond die gozer overigens bij vlagen heerlijk voetballen. Bij Ajax gaat het 'm waarschijnlijk niet worden maar ik vind het een mooie voetballer.