Nacompetitie Jupiler League

fr-keff

Active member
Ok? dit had ik niet verwacht meer. Gek dat Willem II 4 maanden niks wint en ineens 4x in 5 wedstrijden tijd. Nu is het dus afwachten wat er met Twente gebeurt. Degraderen maar volgend seizoen wel in de Eredivisie kunnen staan...
 

Ska P 187

Well-known member
Is een beslissingswedstrijd met de graafschap nog een optie?
Ik vind het wel heel vreemd dat die er namelijk zomaar in mogen blijven dan.
 

Batigoal

Well-known member
Ik neem aan dat de Jupiler League-ploegen nu ook boos worden dat een grote ploeg als NAC volgend jaar in de Jupiler League speelt.
 

Pascallovic

Well-known member
Is een beslissingswedstrijd met de graafschap nog een optie?
Ik vind het wel heel vreemd dat die er namelijk zomaar in mogen blijven dan.
Het is ook vreemd, maar zo heeft de KNVB het besloten. Zou ook niet weten met wie de Graafschap dan een beslissingswedstrijd zou moeten spelen.
 

fr-keff

Active member
Eigenlijk zou NAC gewoon dat ticket moeten krijgen. Maar mocht het De Graafschap worden ben ik daar ook niet rouwig om.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Twente gaat echt niet deelnemen aan de JL. Die club speelt Eredivisie of is failliet.

Jij gelooft dat frauduleuze clubje? Die hoeven echt niet failliet te gaan in de Jupiler League. Vanuit de gemeente een hoop woorden waaruit op valt te maken dat de gemeente er nog achter staat. De club zal flink moeten saneren en behoorlijke stappen terug moeten doen. Daar hebben ze geen zin in, maar dat komt wel als ze van de rechter geen gelijk krijgen. Jammer dat de KNVB dan niet echt het aanbod van tafel zal halen.
 

Bernardo

Well-known member
Jij gelooft dat frauduleuze clubje? Die hoeven echt niet failliet te gaan in de Jupiler League. Vanuit de gemeente een hoop woorden waaruit op valt te maken dat de gemeente er nog achter staat. De club zal flink moeten saneren en behoorlijke stappen terug moeten doen. Daar hebben ze geen zin in, maar dat komt wel als ze van de rechter geen gelijk krijgen. Jammer dat de KNVB dan niet echt het aanbod van tafel zal halen.

We zullen het zien.
 
Bovenaan