Nacompetitie Jupiler League

inhethoekje

Active member
Nog liever Twente erin houden dan VVV terug erbij... :oops:

Dan liever Twente erin dan de Graafschap, ik ben wel klaar met dat slappe gelul dat het daar altijd zo gemoedelijk is.
Ze hebben het altijd over haat in de ogen van supporters in de Kuip, daar in Doetinchem kunnen ze er ook wat van.
De ene randdebiel na de andere staat er te schelden bij corners en ingooien.

Hek eromheen of een gracht, die debielen daar zijn we nu wel klaar mee.
 

fr-keff

Active member
Dan liever Twente erin dan de Graafschap, ik ben wel klaar met dat slappe gelul dat het daar altijd zo gemoedelijk is.
Ze hebben het altijd over haat in de ogen van supporters in de Kuip, daar in Doetinchem kunnen ze er ook wat van.
De ene randdebiel na de andere staat er te schelden bij corners en ingooien.

Hek erom of een gracht, die debielen daar zijn we nu wel klaar mee.

Valt meer op omdat ze dichter op het veld zitten. Bij elke club zitten randdebielen trouwens. Of je nu in de Kuip zit of op de Vijverberg of bij FC bal op het dak.
 

inhethoekje

Active member
Maar de club waar ik een zwak voor heb gaat het in Europa proberen, had het Utreg ook gegund maar mijn sympathie was vandaag duidelijk voor Heracles.
 

inhethoekje

Active member
Valt meer op omdat ze dichter op het veld zitten. Bij elke club zitten randdebielen trouwens. Of je nu in de Kuip zit of op de Vijverberg of bij FC bal op het dak.

Weet ik, maar elke keer van bv die mafkees van een Jolink horen dat het er zo gezellig is terwijl er iemand over een hekje stapt om een grensrechter aan te vallen, of zoals vandaag daar ben ik wel klaar mee.
Je kan er geen ingooi nemen of je ziet op tv iemand de speler de meeste verwerpelijke ziektes toewensen.

Ik kom graag bij de Graafschap in de kantine maar op de tribune moest ik me steeds inhouden om een van die randdebielen om me heen geen stomp op hun inteelt neus te geven.
 

fr-keff

Active member
Weet ik, maar elke keer van bv die mafkees van een Jolink horen dat het er zo gezellig is terwijl er iemand over een hekje stapt om een grensrechter aan te vallen, of zoals vandaag daar ben ik wel klaar mee.
Je kan er geen ingooi nemen of je ziet op tv iemand de speler de meeste verwerpelijke ziektes toewensen.

Ik kom graag bij de Graafschap in de kantine maar op de tribune moest ik me steeds inhouden om een van die randdebielen om me heen geen stomp op hun inteelt neus te geven.

Dit seizoen 3x op de Vijverberg geweest in vak 34 en daar is het gewoon gezellig. Maar aan de overkant spinnekop en vak 22 daar zitten inderdaad wat rottigheid tussen. In de kuip dit seizoen keertje op W gestaan en dat beviel mij voor geen meter. Per minuut hoor je daar 30 keer een zin met de K ziekte erin.
 

inhethoekje

Active member
Dit seizoen 3x op de Vijverberg geweest in vak 34 en daar is het gewoon gezellig. Maar aan de overkant spinnekop en vak 22 daar zitten inderdaad wat rottigheid tussen. In de kuip dit seizoen keertje op W gestaan en dat beviel mij voor geen meter. Per minuut hoor je daar 30 keer een zin met de K ziekte erin.

Ja, Vak W, daar zit zo'n beetje voor 900 jaar bajes en de rest heeft een stadionverbod maar gaat gewoon naar binnen.
 

fr-keff

Active member
Ja, Vak W, daar zit zo'n beetje voor 900 jaar bajes en de rest heeft een stadionverbod maar gaat gewoon naar binnen.

Zou best. Het is dus gewoon die rotte appels overal die het verpesten. Zou je niet denken als je in de Kuip geen gracht had dat ze niet eens een keertje op het veld hadden gestaan? Het is jammer dat het gewoon niet kan dus in Nederland want het heeft gewoon iets unieks zo dicht op het veld kunnen zitten. Gewoon harder aanpakken zoals in Engeland daar hoor je bijna nooit meer iets over zulke dingen. Het zal er best zijn maar minder dan voor de 'nieuwe wetten'.
 

inhethoekje

Active member
Zou best. Het is dus gewoon die rotte appels overal die het verpesten. Zou je niet denken als je in de Kuip geen gracht had dat ze niet eens een keertje op het veld hadden gestaan? Het is jammer dat het gewoon niet kan dus in Nederland want het heeft gewoon iets unieks zo dicht op het veld kunnen zitten. Gewoon harder aanpakken zoals in Engeland daar hoor je bijna nooit meer iets over zulke dingen. Het zal er best zijn maar minder dan voor de 'nieuwe wetten'.

Ik weet wel zeker dat dat een paar keer gebeurd zou zijn, vandaar die gracht, denk dat de Graafschap daar ook gewoon aan moet, dit werkt niet meer.

Weet je, het is dat ik je mag dus ik geef de Graafschap nog 1 keer het voordeel van de twijfel, succes volgend jaar in de ere divisie fr-keff, ik gun het je.
 

fr-keff

Active member
Ik weet wel zeker dat dat een paar keer gebeurd zou zijn, vandaar die gracht, denk dat de Graafschap daar ook gewoon aan moet, dit werkt niet meer.

Weet je, het is dat ik je mag dus ik geef de Graafschap nog 1 keer het voordeel van de twijfel, succes volgend jaar in de ere divisie fr-keff, ik gun het je.

Erin blijven omdat een ander omvalt dat kan op den duur alleen maar tegen je gaan werken. Zou zomaar kunnen dat De Graafschap volgend seizoen dan wel als 18de eindigt. We zullen het gaan afwachten. Geen idee wanneer er uitspraak is van de zaak rond FC Twente. Kan nog wel een maandje duren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kort geding is meestal wel vlot. Alleen dan kunnen ze wellicht daarna nog verder procederen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ze maar geen schorsingen gaan uitdelen. Er hebben wel eens spelers rood gehad die streakers of andere dwazen op het veld tackelde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wauw, dat was tof! Ik had en heb geen voorkeur voor ??n van beide clubs. Wilde gewoon een leuke wedstrijd zien. En die heb ik wel gekregen. Zeer spannende pot en een mooi sfeertje in het stadion. Jammer van de volledige drooglegging (waar sloeg dat trouwens op?), maar verder top. Na de wedstrijd uiteraard met de supporters mee het veld op gerend. Gewoon omdat het kon.

Ik heb je maar niet meer gebeld, Zwammy. Kan me voorstellen dat je niet echt in een feeststemming was. Wellicht volgend jaar in de play-offs! Op zich heeft het absoluut wel wat, zo'n nacompetitiewedstrijd waar de spanning er vol op staat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ook nog gevoetbald op dat veld Jamel en Fabian? Jullie komen ook overal haha. Volgende voorbereiding maar een meeting in Heerenveen!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook nog gevoetbald op dat veld Jamel en Fabian? Jullie komen ook overal haha. Volgende voorbereiding maar een meeting in Heerenveen!

Weet je, wij houden gewoon van sport kijken (vooral voetbal) en lol maken, met een biertje erbij. Dan maakt het me eigenlijk niet zoveel uit waar dat is. We hadden eigenlijk al een paar maanden geleden afgesproken dat we naar Excelsior in de nacompetitie zouden gaan, maar die bleven er ineens rechtstreeks in. Dan maar een ander potje pakken.

Niet gevoetbald nee. Wilden wel het voorbeeld van De Graafschap volgen en Andersen een paar schoppen verkopen, maar daar stonden teveel mensen omheen. ;)

Voor een meeting in Heerenveen ben ik ook absoluut te porren. Daar houden we sowieso contact over!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Herkenbaar hoor! Vandaar ook mijn jaarlijkse uitje naar Duitsland. Super gaaf ook!

Sowieso ook gewoon leuk om andere stadions te bezoeken.
 
Bovenaan