Jef400
Well-known member
Ik kan me de jaloezie wel voorstellen. Steijn is sneller aan de top gekomen dan NAC in de Eredivisie.Nee, was aan het werk. Heb me wel vermaakt om de jankerige reacties uit Amsterdam, dat was erg smullen 🙂
Ik kan me de jaloezie wel voorstellen. Steijn is sneller aan de top gekomen dan NAC in de Eredivisie.Nee, was aan het werk. Heb me wel vermaakt om de jankerige reacties uit Amsterdam, dat was erg smullen 🙂
Ik heb eigenlijk wel genoten van de kinderachtigheid van NAC dat ze hier toestemming voor hebben gegeven. Hoe lang kun je ergens mee bezig blijven.Nee, was aan het werk. Heb me wel vermaakt om de jankerige reacties uit Amsterdam, dat was erg smullen 🙂
Wist niet dat dat door de club was geregeld i.p.v. een groepje idioten, weer wat geleerd.
Inderdaad, en door.
Klaag maar als er een pop van Steijn met een touw om zn nek van de tribune afvliegt maar laat ons aub lekker met rust en loop niet zo te miepen.
Die moest toch verwijderd worden van het bestuur?
Tenminste, zo iets las ik. De insiders in m'n app groep zijn niet verbaast. Ik was het wel. Zullen nog wel wat details voor intimi naar buiten komen wat de echte reden is.