NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Nou dan zal het zo klaar zijn want vak G heeft zijn zetel in de clubraad teruggegeven en zegt bezig te zijn met acties om de club weer terug te krijgen. Dus Kees zal niet gaan instappen want het gaat weer ouderwets los. Jaar of 8 te laat maar goed, we zullen zien wat de toekomst gaat brengen.

De wereld zal nog niet vergaan, zolang de liefde blijft bestaan!
 

Pascallovic

Well-known member
Tsja, de heren zullen er niet zitten met het idee van 'binnen een paar maanden zijn we weg'. Terwijl we allemaal weten dat ze binnen een paar maanden met pek en veren eruit gegooid worden door de publieke opinie.
 

Unregistere

Well-known member
De technische heren verwachten bij nader inzien toch geen wonderen van Kees en hebben de gesprekken afgekapt. Hij wordt geen trainer in Breda.
 

Batigoal

Well-known member
Die gekke Pablo Mari zou nu zelfs op het punt staan om naar Arsenal te gaan. Zwammy, je had het dus over de verkeerde Spanjool!
 

zwammy

Well-known member
Als blijkt dat hij zelf kan voetballen en zichzelf ook opstelt zie ik het rooskleurig in. Andrrs is het gewoon kut. Wie is het eigenlijk?
 

Unregistere

Well-known member
Wie is jullie favoriete speler aller tijden die ooit het shirt van NAC Breda droeg in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht? En waarom?

Ik ga voor Kenny van der Weg. Niet de meest gepolijste speler natuurlijk, maar wel een cultheld die overal invloog. Een ultieme karakterspeler. Nooit opgeven, altijd doorgaan. Waarom gaat die jongen nooit opzij? Nou, daarom dus. En nog een superaardige kerel ook!

nac-helmond_sport_1-0-9.jpg


[sub]Met eervolle vermelding voor Gábor Babos, Rogier Veenstra, Matthew Amoah, Jan Paul van Hecke, Leonardo, Pierre van Hooijdonk, Ton Lokhoff, Anthony Lurling en Gill Swerts[/sub]

Ter inspiratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_NAC_Breda
 

Atreides

Well-known member
Pierre van Hooijdonk.

Pierre-van-Hooijdonk-speelde-twee-periodes-bij-NAC-foto-VI-Images.jpg


Niet de meest gepolijste speler, wel één van de beste die NAC ooit heeft gehad. Vormde destijds samen met Lokhoff en Lammers een levensgevaarlijk trio. Heeft toch wel het maximale uit zijn carriere gehaald met zijn traptechniek en fysiek. Ook denk ik de beste supersub die ik ooit in het Nederlands elftal heb gezien.
 
Bovenaan