NAC- Heracles

A345

New member
Er werd zoveel beter gespeeld, zei men. Degradatie zou wel afgewend worden onder Maaskant, zei men. Supporters waren positief, maar NAC heeft het volledig aan zichzelf te danken dat het de nacompetitie moet gaan spelen. Dordrecht en Heracles-thuis moet je gewoon winnen en dan ben je er. Go Ahead-thuis hield wat dat betreft ook niet over.

Dat Van der Weg nog steeds opgesteld wordt is een schande. Die hoort bij de slechtste spelers die ooit voor NAC hebben gespeeld.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
De eerste helft was NAC toch duidelijk de betere. De tweede helft heb ik nauwelijks gezien.
 

Jozsef

New member
Žuti;3898 zei:
NAC gaat degraderen.

Welnee. Alles onder NEC was slechter dit seizoen. Maar dan wel iets minder naief de aanval kiezen graag.
Want mijn hemel wat gingen de jongens van Maaskant als een blind paard erin. Dan krijg je de deksel op de neus.
En die Bassie kan echt niet meer. Leuk zo'n cultheld maar met een andere keeper had je al veilig gestaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Welnee. Alles onder NEC was slechter dit seizoen. Maar dan wel iets minder naief de aanval kiezen graag.
Want mijn hemel wat gingen de jongens van Maaskant als een blind paard erin. Dan krijg je de deksel op de neus.
En die Bassie kan echt niet meer. Leuk zo'n cultheld maar met een andere keeper had je al veilig gestaan.
Voorgaande seizoenen was Bassie gewoon een prima keeper, maar dit seizoen lijkt het helemaal nergens op. Maar ja met een bejaarde Babos op de bank ga je het ook niet redden.
 

gevegt

Well-known member
Welnee. Alles onder NEC was slechter dit seizoen. Maar dan wel iets minder naief de aanval kiezen graag.
Want mijn hemel wat gingen de jongens van Maaskant als een blind paard erin. Dan krijg je de deksel op de neus.
En die Bassie kan echt niet meer. Leuk zo'n cultheld maar met een andere keeper had je al veilig gestaan.
Onderschat Eindhoven niet. Die kunnen slechte wedstrijden afwisselen met hele goede. Waarbij ze de slechte wedstrijden vaak minimaal een punt pakken.

De laatste tijd heeft Bassie het toch niet zo slecht gedaan.
 

Jozsef

New member
Ja klopt inderdaad, Eindhoven was de enige die nog een beetje mee kon met NEC. Ook qua spel. En toch: Hup NAC!
 
?

?uti

Guest
Welnee. Alles onder NEC was slechter dit seizoen. Maar dan wel iets minder naief de aanval kiezen graag.
Want mijn hemel wat gingen de jongens van Maaskant als een blind paard erin. Dan krijg je de deksel op de neus.
En die Bassie kan echt niet meer. Leuk zo'n cultheld maar met een andere keeper had je al veilig gestaan.

Het is niet altijd de beste die promotie weet te behalen, voorbeelden genoeg waarin een verrassing promotie afdwong. NAC eruit, Emmen erin.
 

gevegt

Well-known member
Als ik NAC supporter zou zijn, ging ik de kroeg in en zou ik me, al vloekend, helemaal vol laten lopen.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ wordt dus de scherprechter in wie samen met Go Ahead de nacompetitie in moet, met eerst NAC op bezoek in Alkmaar en daarna een bezoek van AZ aan Woudestein.
 

Joost

Well-known member
Ondanks dat NAC zo dramatisch is, ik zou toch veel leiever nacompetitie tegen Go Ahead spelen.
 
Bovenaan