NAC- Heracles

SanMark.

Well-known member
Dat Van der Weg nog steeds opgesteld wordt is een schande. Die hoort bij de slechtste spelers die ooit voor NAC hebben gespeeld.


Wat werd die er kinderlijk uitgelopen bij die goal. Volgens mij is hij ook een 10 kilo te zwaar.
 

Janssen

Well-known member
En nog werd ie aan de kant geduwd door de iele Linssen. Ik denk dat die man in de 6e klasse niet eens zou opvallen.

Nou Linssen heeft toch wel wat body hoor.

Met een redelijke keeper had NAC veel meer punten gehaald, dit kan echt niet meer.
 

fr-keff

Active member
Linssen weer vol op dreef trouwens. Dat hij nog altijd bij Heracles voetbalt is een raadsel. In vorm toch een hele waardevolle speler.
 

zwammy

Well-known member
Goed, zonder spits word het natuurlijk ook wel lastig. Dan maar de nacompetitie in en als alles verkeerd valt volgend jaar op de vrijdag. Het is zoals het is.
 

Batigoal

Well-known member
Mocht Chery vertrekken, dan zou ik als Groningen zijnde voor Linssen gaan. Die lijkt mij prima voor dat niveau. En in het geval Linssen kun je hem best aan de andere kant zetten denk ik. Goeie speler.

Verder voor NAC hopen dat deze matige defensie je niet te veel gaat opbreken in de nacompetitie. Was dat 'talent' Damcevski dan zo slecht dat hij nooit een serieuze kans kreeg?
 

A345

New member
Mocht Chery vertrekken, dan zou ik als Groningen zijnde voor Linssen gaan. Die lijkt mij prima voor dat niveau. En in het geval Linssen kun je hem best aan de andere kant zetten denk ik. Goeie speler.

Verder voor NAC hopen dat deze matige defensie je niet te veel gaat opbreken in de nacompetitie. Was dat 'talent' Damcevski dan zo slecht dat hij nooit een serieuze kans kreeg?
Damcevski was een giller zo slecht. Die heeft echt wel wat wedstrijden gespeeld hoor.
 
Bovenaan