N.E.C Nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Hij hoopt het de andere goalies van NEC moeilijk te maken in elk geval, zodat De Gier gaat twijfelen. Maar voorlopig zal Coutinho wel onder de lat komen, lijkt mij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Brahim Darri komt transfervrij over van Heracles Almelo en tekent voor twee seizoenen.

Schijnt dat het toch niet helemaal transfervrij is. Had nog een doorlopend contract, werd om disciplinaire redenen uit de selectie gezet (te veel bezig met een transfer) en Heracles wil hem nu niet meer hebben. Voor een schijntje neemt NEC hem nu over; mocht hij het goed doen en/of doorverkocht worden, dan moet er alsnog een aanzienlijk deel van de verkoop overgemaakt worden aan Heracles.
 

Batigoal

Well-known member
Hij werd vorige week na een paar matige wedstrijden gepasseerd en meldde zich vervolgens ziek. En nu stopt hij er dus helemaal mee.
 

Unregistere

Well-known member
Tja, als je de strijd verliest van een keeper uit Oud-Alblas zou ik ook mijn handschoenen inleveren hoor.
 

Unregistere

Well-known member
Nog een nieuweling gecontracteerd. Daar komt-ie: Mike Tr?sor Ndayishimiye. Hij komt transfervrij over van Anderlecht en tekent voor drie seizoenen!

Remco Oversier licht de komst van Mike Tr?sor toe: ,,Mike Tr?sor is een snelle en technisch vaardige voorhoedespeler, welke op alle posities voorin uit de voeten kan, maar in eerste instantie voor de rechterflank in beeld komt. Hij heeft zowel in de opleiding van Anderlecht als bij de nationale jeugdelftallen van Belgi? laten zien over een neusje voor de goal te beschikken. Bovendien is het een -imiye, die koppelen kracht aan creativiteit. De komende jaren krijgt Mike Tr?sor, net als onze eigen jonge jongens en eerder aangetrokken talenten, de tijd en ruimte om zijn talent bij ons verder te ontwikkelen, waarbij we hopen en verwachten dat hij zich zal ontwikkelen tot een belangrijke speler voor N.E.C.”
 

Deathprod

Active member
Ouwehands was maar voor een jaartje dacht ik. Ze hebben nu een sponsor uit Nijmegen gevonden, De Klok Logistics.
Verder hebben ze ook een nieuwe keeper aangetrokken, Kroatisch international Oliver Zelenika.
 

Deathprod

Active member
Zo?n 250 NEC-fans nemen met doodskist afscheid van ?overleden eerstedivisionist?

694


https://www.gelderlander.nl/nec/zo-...eid-van-overleden-eerstedivisionist~a68e081e/
 
Bovenaan