Mythes, Legendes en Mysteries

Deathprod

Active member
Marijn Poels heeft weer een nieuwe docu.

What if you visit a place where you’re confronted with our history that turns out to be much different than the one you were always led to believe? How a false narrative has managed to keep the whole foundation of our being in its grip by shifting reality into myths. A story of how oppression and fear have kept us from developing our primal forces for thousands of years, which are now being reclaimed worldwide. Because it's just in our human DNA and it's easier to reclaim than once thought.

 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja doei. Hij krijgt een grote tand te zien, die is dus automatisch van een reus en die bestaan dus ook meteen, of hebben ooit bestaan
 

Deathprod

Active member
Ik heb hem stukje voor stukje gekeken voor jullie. Ik ging er vooraf vanuit dat het net zo spraakmakend zou zijn als z'n klimaatverandering films. Maar deze film gaat meer over de vagere complottheorieen. Hij probeert deze ook niet echt verder te onderzoeken of te ontkrachten. Behalve dan dat enorme grote groente planten in z'n piramide kas groeiden. Maar verder deed het me denken aan de serie Ancient Aliens van jaren geleden, waar ook veel van deze complotten aan bod kwamen. Wat ook allemaal erg ver gezocht is.

Als alternatief kan ik dan beter de Netflix serie Ancient Apocalypse van Graham Hancock aanraden, is een stuk interessanter/overtuigender om te kijken.
 
Bovenaan