Muziek algemeen

gevegt

Well-known member
Gisteren was ik aanwezig bij een begrafenis. Toen onderstaand nummer ter gehore werd gebracht vreesde ik al wat nu het geval is. Ik krijg het niet meer uit mijn kop.


 

Abubakari

Well-known member
Ah veel plezier!!!!

Ik heb ze gezien op D.T.R.H, was best vet. Voor hun stond idles hun ding te doen dat was ook waanzinnige uberpunk!!

Energieke bedoening inderdaad. Idles komt (ik geloof in november) ook in Vera spelen. Ga ik ook naar toe.

Ook fijn, de Melvins komen na jaaaaren weer eens in Vera spelen.
 

Janssen

Well-known member
Dat irritante karakter past daar ook wel.

Ja natuurlijk. Een en al drama.

Je komt in die show alleen ver als je een verhaal hebt waarmee mensen je zielig kunnen vinden dus ben benieuwd hoe slecht haar jeugd is geweest.
 

Janssen

Well-known member
Los daarvan trouwens ridicuul dat je je als professional kunt opgeven voor een talentenjacht, maar soit.
 

Atreides

Well-known member
Los daarvan trouwens ridicuul dat je je als professional kunt opgeven voor een talentenjacht, maar soit.

Eens. Wat het pareltje compleet maakt is dat ze als Nederlandse (The Netherlands, a city of Denmark, right?) straks kans maakt op 'America got talent'. Zelfs onze Marokkaanse vrienden met een dubbelpaspoort bakken ze niet zo bruin. Maar goed, het zakeninstinct waardeer ik dan weer wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze lijkt vooralsnog succesvoller dan anderen die dit kunstje in Amerika of VK hebben geprobeerd te flikken.
 

Makanaky

Well-known member
Mn enkeltje L.A. is zojuist geboekt. De Big City of Dreams heeft behoefte aan anonieme dikke mannen.
 
Bovenaan