Minispeelronde 3

Speelonde 3

  • LB

  • Als die Rotterdammers maar verliezen

  • Behalve dan Sparta want ik hou niet van Friezen

  • En ook niet van wolven

  • Hups Feyenoord


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Stel je voor dat Feyenoord - Almere nog een keer gestaakt wordt door wat voor reden dan ook, is dan de staking definitief?
 

JMD

Well-known member
Bij onweer is het zo dat als het na 30 minuten nog niet gestopt is dat het duel in principe dan definitief gestaakt wordt.

Verder tellen volgens mij de stakingen wegens de 'andere zaken' dan die onweer niet mee. Overigens is dat 2e keer staken definitief ook niet meer zoals vorig seizoen, Telstar lag vorige week ook 2x stil en maakte men gewoon af.
 

De Wolf

Well-known member
Kan ieder moment weer beginnen. Maar dit wordt een latertje. Mogelijk rond vier uur weer een staking.
 

JMD

Well-known member
De regels zijn heel duidelijk. Na een half uur wordt er definitief gestaakt.
Dat vind ik zo'n gekke regel, als je nou ziet dat het na een bepaalde tijd goed weer wordt dan wacht je toch 'even'?

Ooit heeft De Graafschap - Excelsior nog wel eens een kleine 2 uur stilgelegen, was op de eennalaatste speelronde, in 2012. Ik was bij PSV-ADO geweest op een woensdagavond, dat duel had al 30 minuten stilgelegen, toen ik rond 22.30 richting huis reed deed ik dat in noodweer, van Eindhoven tot huis heb ik constant bliksemflitsen gezien. In Doetinchem ging het ook flink los dus, en toen ik thuis was (na twaalven) was men daar net klaar volgens mij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De regels zijn heel duidelijk. Na een half uur wordt er definitief gestaakt. Heel raar dat Nijhuis toch weer van start gaat.

Vooral gek dat hij niet eerder ging hervatten. De zon was al een half uur doorgebroken.
 

JMD

Well-known member
4-0 inmiddels...

Almere krijgt een lesje in het verschil tussen eredivisie en eerste divisie. De volgende 2 duels (PEC en Excelsior) moeten ze punten halen, de week erna komt PSV op bezoek, daar zullen ze dan ongetwijfeld punten gaan pakken... ;)
 
Bovenaan