Waren ook de enige 2 andere finales die de USA speelde sinds 1980 t/m nu.Zowel in 2002 als 2010 stonden Canada en USA in de Olympische ijshockeyfinale en in beide gevallen won Canada.
Dat zal hard aankomen in het moederland van ijshockey.
Zweden won uiteindelijk de damescurlin.5-5 met nog 1 end te gaan daarin heeft zweden de laatste steen
Snoop Dogg bedoel je?Voor de VS was het trouwens ook de beste Winterspelen in 20 jaar qua positie op de lijst en qua medailles (op de IOC-manier) de beste ooit.
Heeft die Trump toch goed gedaan![]()
MAGA!!!Voor de VS was het trouwens ook de beste Winterspelen in 20 jaar qua positie op de lijst en qua medailles (op de IOC-manier) de beste ooit.
Heeft die Trump toch goed gedaan![]()
Precies.MAGA!!!
US vaart heel goed bij de universiteit opleiding, dat is bij wintersporten gewoon een heel stuk minder aanwezig. Wet van de grote getallen zorgt ervoor dat ze uiteindelijk wel boven komen drijven.Precies.
Maar goed, ik meen het met een knipoog, maar Trump zal gek genoeg zijn om dit idd naar zich toe te trekken.
(overigens zag ik X ook allerlei debielen die toen het nog niet goed ging met de VS in de Spelen ook zeiden dat dit door Trump kwam en die dat dan wel serieus meenden, net als er ongetwijfeld nu ook allerlei gekken daar zijn die echt denken dat dit goede resultaat door Trump komt)
Overigens verbaasde ik me erover toen ik het ging opzoeken dat de VS maar 1x het medailleklassement op de Winterspelen won, in 1932, maar goed toen werden 4 van de 6 gouden medailles gewonnen bij schaatsen omdat ze 'pack races' deden ipv individueel...
Je zou toch verwachten dat de VS met de mega-infrastructuur en toch ook flink wat bergen zo af en toe gewoon op plek 1 komt te staan, al is het maar bij de Spelen in eigen land. Zelfs in 1980 (5x Heiden) werd het 3e
Denk dat SAN siro niet nog een beschikbaar was en Verona is denk ik ook dichterbij vanuit de bergen en je wil toch zoveel mogelijk atleten erbij hebben.Opvallend dat het nu in Verona is, mooie locatie dat wel.