Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

Mario

Well-known member
Forumleiding
Het valt idd weer verschrikkelijk tegen…
Ja, je moet ook wat als organisatie. De afsluiting is meestal al minder dan de opening. Als atleet zou ik na 2 weken ook wel naar huis willen. Je staat daar uren te wachten.

Ik vraag mij ook af hoe wij dat zouden doen. Klompendans in het Thialf in 2030?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Heb het amfitheater van Verona bezocht paar jaar geleden. Echt fenomenaal dat een gebouw dat 2.000 jaar oud is nog zo gebruikt wordt. Je kunt ook nog gewoon op de originele tribunes gaan zitten. Alhoewel iets kleiner is het veel mooier dan het Colosseum, ruimtelijk klopt het amfitheater als een tierelier. Echt een van de mooiste oude gebouwen van Europa.

Voor de rest is die hele sluitingsceremonie wederom geen klap aan.
Ik heb ooit een opera in dat amfitheater bezocht. Puur een geval van "nu wij er toch zijn". Ik begreep er geen bal van omdat het allemaal in het Italiaans was, maar het was zeker indrukwekkend om dat in zo'n theater te zien.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ja, je moet ook wat als organisatie. De afsluiting is meestal al minder dan de opening. Als atleet zou ik na 2 weken ook wel naar huis willen. Je staat daar uren te wachten.

Ik vraag mij ook af hoe wij dat zouden doen. Klompendans in het Thialf in 2030?
Londen 2012 heeft toch duidelijk laten zien dat ook een sluiting goed kan zijn.

Overigens leek ook de opening van deze spelen nergens op…

Mario

Well-known member
Forumleiding
Londen 2012 heeft toch duidelijk laten zien dat ook een sluiting goed kan zijn.

Overigens leek ook de opening van deze spelen nergens op…
Zomerspelen zijn waarschijnlijk sowieso beter dan winterspelen wat dat betreft..ik kan me de sluiting van 2012 niet echt herinneren.

Bovenaan