Bijna nog derde…Nou, precies 4e he, die ploegachtervolging. Heel matig allemaal.
Kijk anders even hoe we er voor staan op de 5000…Ik vind dat Nederland gewoon altijd voor de 1e plek moet gaan gelet op de potentie.
Precies dat dus. We rijden op de 5000 al jaren in de subtop, dan kan je gewoon geen goud verwachten op de achtervolging. Brons wordt het maximaal haalbareDit zijn toch geen toprijders
Geluk dat Eitrem ziek is
Poe, het is dat Frankrijk in de laatste ronde uitelkaar viel, anders was het misgegaan.
En ook dat Noorwegen eitrem mist. Dit Nederland had normaal gesproken zesde geworden maar dit team kan gewoon niet beter.Precies dit.
Heeft deels natuurlijk ook wel te maken met hoe het in Nederland geregeld is met alle merkenteams.Je ziet ook als Nederland start
Eerste keer in deze samenstelling
Andere landen nemen het serieus
Nederlanders gaan nog even trainen paar dagen
Klopt. En ook nils van der poel heeft hieraan bijgedragen.Bob de Jong gaf aan de de ploegenachtervolging en ook de massastart er voor heeft gezorgd dat het veld op de langere afstanden internationaler is. Overstap makkelijker voor mensen vanuit het inline skaten. Merk dat ik het zelf wel erg leuk vind, juist ook omdat de medailles die nu behaald worden 'meer' waard zijn geworden voor mij gevoel daardoor.
Bob de Jong gaf aan de de ploegenachtervolging en ook de massastart er voor heeft gezorgd dat het veld op de langere afstanden internationaler is. Overstap makkelijker voor mensen vanuit het inline skaten. Merk dat ik het zelf wel erg leuk vind, juist ook omdat de medailles die nu behaald worden 'meer' waard zijn geworden voor mij gevoel daardoor.