3/4 was perfect, laatste stuk was zwak, 24e. Maar in totaal echt fantastisch idd...Geweldige race van Brignone zeg.
Mooi om te zien als skiers een perfecte race laten zien. Dat had ik ook met Von Allmen en bij haar is dat ook zo.
3/4 was perfect, laatste stuk was zwak, 24e. Maar in totaal echt fantastisch idd...
Julia Simon is niet gestart.Biatlon! 🤩
Allebei de records gaan er aan. GB wint, dus 2e goud en Italië zilver.Italië kan de 21e medaille halen, een record. GB kan een 2e goud halen, een record.
En nu juist niet meer, omdat de Noorse mist.Het ligt bij de dames direct flink uit elkaar in de top
Ik denk ook gewoon dat ze veel minder kunnen. Vooral die Japansen, die kunnen zoveel op dit soort onderdelen.Ik heb de afgelopen week verschillende snowboardonderdelen gezien, maar het lijkt wel alsof die Nederlandse dames veel minder durven dan de Amerikaansen of de Japansen.
Vergelijkbaar met skateboarden in de zomer. Ook zo bizar jong.Ik denk ook gewoon dat ze veel minder kunnen. Vooral die Japansen, die kunnen zoveel op dit soort onderdelen.