Slechts 1 fout in 4 schotrondes.De Zweed is foutloos!
Gaat zilver halen...hup laegreid
heeft die zweed wel eens eerder gewonnen ?
Juist bij de lange wedstrijd, zie je direct wat zo'n strafminuut doet. Hier moeten ze eerst het rondje nog lopen. Maar goed snap je wel, als tijdritten niet je ding zijn.Oke, nog 1x dan: om dit soort redenen vind ik een massastart/achtervolging dus veel leuker dan individueel, je ziet direct de gevolgen van missers enz...
Maar dat eerste bedoel ik niet (want ook bij strafrondje lopen zie je het vrij snel, de tijd wordt pas gemeten na het strafrondje). Het gaat mij er om dat de gene die 1e ligt ook 1e is. Bij tijdritten gaat het allemaal door elkaar heen.Juist bij de lange wedstrijd, zie je direct wat zo'n strafminuut doet. Hier moeten ze eerst het rondje nog lopen. Maar goed snap je wel, als tijdritten niet je ding zijn.
De gevolgen van een misser zie je bij een strafminuut sneller en duidelijker dan bij een strafrondje. Alleen degene die als eerst over de meet komt is niet de winnaar en dat is wat ie lastig vind en daar maakte jezelf de vergelijking met een tijdrit mee.Maar dat eerste bedoel ik niet (want ook bij strafrondje lopen zie je het vrij snel, de tijd wordt pas gemeten na het strafrondje). Het gaat mij er om dat de gene die 1e ligt ook 1e is. Bij tijdritten gaat het allemaal door elkaar heen.