Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

JMD

Well-known member
En Hector met exact dezelfde tijd als de Noorse. Opvallend dat zij zowel in heat 1 als 2 dezelfde tijd skieden.

JMD

Well-known member
Die Duitse begon met 4/10 voorsprong, ligt dan achter, dan weer flink voor om vervolgens als 8e te eindigen..
Top 8 binnen 2/10 nu. Met nog 1 skister te gaan.

erka

Well-known member
Geweldige race van Brignone zeg.

Mooi om te zien als skiers een perfecte race laten zien. Dat had ik ook met Von Allmen en bij haar is dat ook zo.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Brignone wint, Hector/Stjernesund 2e.
Della Mea van 15e naar 4e.

Medaille nummer 20 van Italië, Lillehammer is bereikt.

JMD

Well-known member
Geweldige race van Brignone zeg.

Mooi om te zien als skiers een perfecte race laten zien. Dat had ik ook met Von Allmen en bij haar is dat ook zo.
3/4 was perfect, laatste stuk was zwak, 24e. Maar in totaal echt fantastisch idd...

JMD

Well-known member
Snowboard cross finales nu.

In de finale zit ook GB. Zij hebben al goud op skeleton gehaald en haalden nog nooit 2x goud in een Winterspelen.

JMD

Well-known member
Australiër gaat onderuit bij de mannenafdaling in de snowboardcross. Nu de dames, waarbij de Austalische een reglementaire 4.16 achterstand heeft.

Italië kan de 21e medaille halen, een record. GB kan een 2e goud halen, een record.

JMD

Well-known member
Italië kan de 21e medaille halen, een record. GB kan een 2e goud halen, een record.
Allebei de records gaan er aan. GB wint, dus 2e goud en Italië zilver.

En dan heeft GB nog de skeleton teamwedstrijd vanavond, kan een 3e goud worden

Batigoal

Well-known member
Ik heb de afgelopen week verschillende snowboardonderdelen gezien, maar het lijkt wel alsof die Nederlandse dames veel minder durven dan de Amerikaansen of de Japansen.

erka

Well-known member
Ik heb de afgelopen week verschillende snowboardonderdelen gezien, maar het lijkt wel alsof die Nederlandse dames veel minder durven dan de Amerikaansen of de Japansen.
Ik denk ook gewoon dat ze veel minder kunnen. Vooral die Japansen, die kunnen zoveel op dit soort onderdelen.

Bovenaan