Waren we ook, meeste zeges behaald afgelopen jaar, alleen tactische fout van Van ;t Wout kost je gewoon de finale. Vraag me echt af waarom hij dat zo deed. Overschatting?Ik las overal in de media dat 'we' favoriet waren bij de gemengde aflossing in het Shorttrack. Op een of andere manier verbaasd de uiteindelijke uitslag mij niet.
Waarbij ik het individuele onderdeel wel het minste vind eigenlijk...Biatlon! De mooiste wintersport die er is!
Dat was vooral de mazzel van Belgen, dat kwam door het circus. De NL uitschakeling is gewoon de eigen fout.En daarom heb ik weinig met shorttrack. Circus.
Dat is curling al...Biatlon! De mooiste wintersport die er is!
Hehe, mooi hoe je naar biathlon kijkt.Waarbij ik het individuele onderdeel wel het minste vind eigenlijk...
En ook het nadeel vind ik dat het verschil van deze race meegenomen wordt naar de achtervolging. Dus je wint goud en dan heb je in een volgende race nog een keer een voordeel. Dat komt me een beetje 'te veel' over...
Slopestyle 3e run is een beetje een anticlimax, bijna niemand foutloos
Ja, dat zag ik idd ook. Maar dan mag ik het toch nog wel een gek idee vinden?Hehe, mooi hoe je naar biathlon kijkt.
Overigens wint bij de achtervolging zelden degene die als nummer een start.
Eens. Vraag me alleen wel af wat de gedachte daarachter is...Zeker mag je het een gek idee vinden, zeg ik toch niets van. Vind het zelf gewoon leuk hoe wij als buitenstaanders een mening vormen over sporten die wij normaliter vrijwel niet volgen.