JMD
Well-known member
Ja, dat was echt ongelooflijk. Van de week ook al bij de skiathlon.Ik had Klaebo even gemist vanmiddag maar dat is toch wel onbetwist de meest dominante sporter van deze OS zeg. Heinze Bakker zou zeggen: goeiedag!
Ja, dat was echt ongelooflijk. Van de week ook al bij de skiathlon.Ik had Klaebo even gemist vanmiddag maar dat is toch wel onbetwist de meest dominante sporter van deze OS zeg. Heinze Bakker zou zeggen: goeiedag!
'Probleem' in het Duitse rodelkamp, ook geen dubbel (of sweep) bij de damesenkel, de nummer 2 na 2 runs maakt een megafout bij de start en staat nu 10e na 3 runs...![]()
Klopt, maar er waren jaren dat Duitsland 1/2/3 eindigde...Ha ja, maar die nummer 1 ligt wel 17 uur en 38 minuten voor op de nr 2, bij wijze van.
Ha ja, maar die nummer 1 ligt wel 17 uur en 38 minuten voor op de nr 2, bij wijze van.
Maar goed, ik zeg niks meer, je weet maar nooit.
Ze is ook geboren als Sweeney.Van de week een Fischnaller bij het snowboarden, toen een Fischnaller bij het rodelen, beide voor Italië. Nu een Fischnaller bij het damesrodelen die geboren is in Maine (USA)....
Aha, dat vertelde de OS-site me niet...Ze is ook geboren als Sweeney.