Ligue 1

Satyr

Administrator
Forumleiding
Saint-Étienne heeft de heenwedstrijd om promotie tegen FC Metz met 2-1 gewonnen. Komende zondag is de return.
Metz na 6 minuten met 10 man, komen wel 2-0 voor, maar het werd nog 2-1. In de verlenging scoort Saint Etienne vlak voor tijd de 2-2 en promoveert dus.

erka

Well-known member
Maar goed, Frankrijk heeft geen geschifte feodale pyramide zoals Nederland waardoor je gewoon terug kan komen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Zonde! Mooie club vind ik Bordeaux altijd. Kan me de jaren dat ze Champions League speelden en kampioen werden nog voor de geest halen; in mijn ogen zijn ze nog een topclub, al waren ze dat natuurlijk al jaren niet meer. Hopelijk komen ze terug.

Batigoal

Well-known member
En good old Andy Carroll gaat spelen voor Bordeaux op het vierde niveau. Ze kunnen hem goed gebruiken, want Bordeaux is daar slecht begonnen met 0 punten vooralsnog.

erka

Well-known member
Nice wint met 8-0 van Saint-Etienne, ongekende score voor Ligue1, zeker van een andere club dan PSG.

Batigoal

Well-known member
Red Bull wil instappen in Paris FC. Die staan op dit moment al 1e in de Ligue 2 en willen een concurrent worden van stadsgenoot PSG. Jürgen Klopp kan dus binnenkort aan de slag in Parijs.

Bovenaan