JMD
Well-known member
Precies.Dan heb ik het over Borges, tengstedt, diarra,, Steijn etc etc
Precies.Dan heb ik het over Borges, tengstedt, diarra,, Steijn etc etc
Hoofdblessure bij Roda, daarom mocht ook Go Ahead een extra wissel doen.Eagles wisselt voor de achtste keer. Was er nog een hoofdblessure?
Beide spelers gingen er tegelijk af met een hoofdblessure na een lelijke botsing. Maar daardoor mochten ze beide nóg een wissel doen?Hoofdblessure bij Roda, daarom mocht ook Go Ahead een extra wissel doen.
Blijkbaar dus…Beide spelers gingen er tegelijk af met een hoofdblessure na een lelijke botsing. Maar daardoor mochten ze beide nóg een wissel doen?
Op, jawel, Teletekst stond 2-0 toen ik even keek voordat ik het theater in ging. Bleek dus vals alarmAjax op 0-2!
Ik heb nog een kaartje over voor de liefhebber. Bieden in dmIedere ronde heeft wel een verrassing. Die moet dan morgen wel haast komen.
HUP HSC!!!
Klompvoeten krijg je er zo onderhand van.Feyenoord in nauwe schoentjes.
Geen var, dus als de scheidsrechter in een verkeerde hoek staat kan ie hem missen. Al lijkt deze moeilijk te missen, maar dat was de hand van god in 1986 ook.Ik word zo ziek van alle willekeur van wel/geen penalty. Soms zo duidelijk hands maar geen pingel, terwijl het soms ook juist andersom is.
Soms zit het mee, soms zit het tegen
Bij Roda zit het altijd tegen.Soms zit het mee, soms zit het tegen