KNVB Beker 2025-2026

Sensini

Well-known member
"๐—”๐——๐—ขโ€™๐Ÿฎ๐Ÿฌ - ๐—ฅ๐—•๐—– ๐—ผ๐—ฝ ๐—ป๐—ฒ๐˜‚๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ฎ๐—น ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฟ๐—ฒ๐—ถ๐—ป
De bekerwedstrijd tegen ADO'20 zal worden gespeeld op neutraal terrein. Vanwege de kermis in Heemskerk kan de politie de veiligheid niet garanderen en daarom heeft burgemeester Luijten de wedstrijd verboden. De wedstrijd zal nu worden gespeeld op Sportpark Wateringscomplex in Wormerveer.
Datum en tijdstip van de wedstrijd blijven ongewijzigd."

Jammer voor de burgemeester dat het niet in Stadion De Luiten wordt gespeeld...

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Wat een prutsdorp, in Noordwijkerhout is ook kermis dinsdag a.s. (kermisterrein ligt op nog geen 5 min lopen van het VVSB-complex (sterker nog: normaal gesproken is het parkeerterrein waar de kermis is het parkeerterrein voor supporters)), maar het duel wordt gewoon op de Boekhorst gespeeld.... :)

Joost

Well-known member
Jammer dat de Limburgse 2e en 3e klassers die zich hebben geplaatst alweer uit mogen spelen.

Dat begint wel echt op te vallen ๐Ÿค”
Om dit even te onderbouwen;
De laatste keer dat een Limburgse club uit 1e klasse of lager plaatste voor de KNVB Beker en een thuisduel kreeg was Bekkerveld in 2018. Daarna zijn er 9 clubs geweest die mochten meedoen maar allen kregen een uitduel geloot.

de waan

Well-known member
Door omstandigheden zat een tripje Steenwijk er niet in. Dus streampje gekeken vanavond. Het was wel erg matig nog allemaal. Slordig en met weinig vertrouwen. Maar dan is het des te lekkerder dat je toch 'gewoon' met 0-3 wint.

(En Sparta Nijkerk moet verlengen. Kan nooit kwaad met het oog op zaterdag.)

de waan

Well-known member
Dat is een vrij hilarische voorstelling van zaken. In de eerste helft heeft OV nul kansen gehad. Alleen na de 0-1 drukten ze een beetje, maar echte kansen kan ik me niet voor de geest halen (hooguit wat dreiging met ballen voor de pot). Al moet ik zeggen dat het algehele niveau van de wedstrijd dusdanig matig was, dat ik soms even wegdommelde.

Abubakari

Well-known member
Dat is een vrij hilarische voorstelling van zaken. In de eerste helft heeft OV nul kansen gehad. Alleen na de 0-1 drukten ze een beetje, maar echte kansen kan ik me niet voor de geest halen (hooguit wat dreiging met ballen voor de pot). Al moet ik zeggen dat het algehele niveau van de wedstrijd dusdanig matig was, dat ik soms even wegdommelde.
Dacht al, zal wel een clubbril zijn.

noordooster

Well-known member
Wat een afgang voor ACV. Eruit gekegeld door Halsteren, dat 2 divisies lager speelt ( en daar in de competitie nog puntloos is)
Een blamage zoals RTV Drenthe terecht zegt. En ook nog 6 gele kaarten scoren..
Na 3 nederlagen in de competitie en na deze bekernederlaag heeft trainer Witte nog steeds eenzelfde soort verhaal. "We weten waaraan het ligt, veel kansen gemist, pech enz. enz." Dat klinkt steeds ongeloofwaardiger.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Was gisteravond bij sv Walcheren - Noordwijk (liveverslag doen voor onze regionale omroep), was een leuk potje. Noordwijk was (zoals te verwachten viel) beter, maar was in de 1e helft tot de 16 goed, daarna miste de goede voorzet, het afmaken enz.. Op slag van rust kwam Walcheren via een fraaie goal uit het niet sop 1-0.

Na rust bleef Noordwijk beter en net toen je een beetje naar de klok ging kijken scoorde Noordwijk snel 2x achter elkaar. Daarna probeerde Walcheren het nog wel, maar bleef Noordwijk ook op de counter gevaarlijk, in blessuretijd werd het 1-3.

erka

Well-known member
Wat een afgang voor ACV. Eruit gekegeld door Halsteren, dat 2 divisies lager speelt ( en daar in de competitie nog puntloos is)
Een blamage zoals RTV Drenthe terecht zegt. En ook nog 6 gele kaarten scoren..
Na 3 nederlagen in de competitie en na deze bekernederlaag heeft trainer Witte nog steeds eenzelfde soort verhaal. "We weten waaraan het ligt, veel kansen gemist, pech enz. enz." Dat klinkt steeds ongeloofwaardiger.

ACV heeft kwaliteit ingeleverd en zit niet in de goede flow. Ik denk dat ze het dit seizoen nog heel moeilijk gaan krijgen.

Beide Hoogeveense clubs wel gewonnen trouwens.

SC Heerenveen

Well-known member
Door omstandigheden zat een tripje Steenwijk er niet in. Dus streampje gekeken vanavond. Het was wel erg matig nog allemaal. Slordig en met weinig vertrouwen. Maar dan is het des te lekkerder dat je toch 'gewoon' met 0-3 wint.

(En Sparta Nijkerk moet verlengen. Kan nooit kwaad met het oog op zaterdag.)
Niet zo negatief. Ik vond HSC '21 vrij dominant spelen, instelling was goed. Terechte overwinning. Leuke wedstrijd ook.

Abubakari

Well-known member
Beide Hoogeveense clubs wel gewonnen trouwens.
Die ene Hoogeveense club had beter kunnen verliezen, moesten tegen bekerwinnaar Velocitas. Die wonnen de beker tegen die andere club uit Hoogeveen wasrdoor Hoogevven gewaarschuwd was. Binnen de minuut
1-0 en bij rust al 5-0. Nu is Velocitas zevende geworden in de eerste klasse en is Hoogeveen derde divisionist, dus heel raar is het ook weer niet. Hooguit jammer van de zware loting.

Laatst bewerkt:
Bovenaan