Vitesse laten deelnemen...Nee toch vier tweede divisieclubs. Ben benieuwd hoe ze dat dan later doen…
Het plekje wat wegviel was natuurlijk in de eerste ronde. Ik denk dan dat 2 teams vrijgeloot zouden worden. Dat zou de makkelijke oplossing zijnVitesse laten deelnemen...
Zouden ze daar stiekem rekening mee hebben gehouden?
Of 2 teams vrijloten in de 2e voorronde, of 1 team vrijloten in de 1e ronde.Het plekje wat wegviel was natuurlijk in de eerste ronde. Ik denk dan dat 2 teams vrijgeloot zouden worden. Dat zou de makkelijke oplossing zijn
Die zagen dan een stuntje, 0-1IJsselmeervogels-SC Genemuiden is live te zien op ESPN1.
Afgang/blamage is ook allemaal nogal overdreven natuurlijk. Elke divisieclub kan prima ballen, het is niet alsof ze tegen een derdeklasser speelden of zo.ACV heeft kwaliteit ingeleverd en zit niet in de goede flow. Ik denk dat ze het dit seizoen nog heel moeilijk gaan krijgen.
Misschien komt het ook omdat het vaak allemaal wat minder oogt op een schermpje dan als je gewoon langs de lijn staat.Niet zo negatief. Ik vond HSC '21 vrij dominant spelen, instelling was goed. Terechte overwinning. Leuke wedstrijd ook.
Sorry, meneer de assistent.Assistent scheidsrechter inderdaad, grensrechters zijn die mensen die in dienst van de club vlaggen.